Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret?

Anbefalte innlegg

Gjest 89-modell
Skrevet

Hvor ofte vasker dere håret?

Hvor ofte kurer dere håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til vanlig vasker jeg det annenhver dag. Nå mens jeg er gravid kan det godt gå 4-5 dager mellom hver gang jeg vasker håret. Det blir av en eller annen grunn ikke fett.

En god periode brukte jeg kur istedenfor balsam hver eneste gang jeg vaska det. Nå har jeg en del kortere hår, og vil ha litt mer hold i håret. Det blir superglatt både av balsam og kur, så nå bruker jeg hverken eller...

Skrevet (endret)

Annenhver dag (ellers ved behov).

Langt og krøllete hår. Det er så ofte som jeg orker å krangle med det.

Edit: Frisøren min kurer håret mitt 1 gang i året. Har aldri kuret det selv, bruker mye balsam ved hver hårvask.

Endret av Tirkes
Skrevet

Jeg vasker håret hver gang jeg trener, som er annenhver dag. Sånn ca. Prøver å kure håret en gang i uken, men det blir vel litt sjeldnere enn det...

Skrevet

3-4 ganger i uken.

Skrevet

Vasker håret to ganger i uken, kurer vanligvis en av dem.

Gjest just words
Skrevet

Jeg har kort hår, og bruker hår produkter i, så det ikke bare ligger der flatt. Dette gjør at jeg vasker håret mitt hver dag. Bruker hår kur ca en gang i uken

Skrevet

Vasker det hver eneste dag. Kurer 1-2 ganger i uken:)

Bruker kun skikkelige frisørprodukter!

Gjest LilleTusenfryd
Skrevet

Jeg vasker det annenhver dag, noen ganger hver dag - hvis jeg har trent så hardt jeg er gjennomsvett, eller skal ut e.l.

Kurer håret 1 gang i uken. :)

Skrevet

Vasker det annenhver dag, og av og til hver dag. Spørs hvor fort fett det blir.

Skrevet

Annenhver, hver tredje dag. Prøver å time det slik at jeg tar svettinga (fjelltur eller hva det nå er jeg gidder) den dagen jeg likevel skal vaske håret. Kurer aldri; håret mitt ser sunt og fint ut. Kanskje fordi jeg ikke føner eller farger det heller?

Gjest Consensio
Skrevet

Ca 2 ganger i uken.

Har ganske langt og veldig tykt hår, og det tar så lang tid å tørke det.

Det blir uansett ikke så fett så fort så er ikke behov for å vaske det oftere.

Bruker ingen produkter i håret, bortsett fra shampo og balsam fra butikken.

Hender jeg kjører i en kur kanskje en gang i halvåret om jeg husker det.

• Liker 3
Skrevet

Vasker det en gang mellom hver 5. og 7. dag. Hørte rykter om at man kunne "venne" håret til å vaskes sjeldnere, så sluttet med annenhver dag, og nå blir ikke håret mitt fett. Når jeg vasker det, er det fordi jeg føler at det er skittent, evt at jeg har laget mat som gjør at det lukter av håret.

Kurer det kanskje en gang i måneden, men kunne definitivt blitt flinkere :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg vasker det hver dag, fordi det blir så fort fett. Jeg vet at det blir fett fordi jeg vasker det så ofte, men jeg har prøvd å dusje sjeldnere for at håret skal holde seg rent lengre, uten hell. Hver gang har det skjedd et eller annet som gjør at jeg må dusje et par dager på rad... Noen ganger vasker jeg det to ganger daglig pga trening. Kurer det veldig sjeldent, glemmer det alltid.

Skrevet

Pga jobb så dusjer jeg hver dag, og vasker da også håret slik at det ikke skal lukte og skal være mest mulig hygienisk riktig. Det er bare vane nå, og en deilig måte å starte dagen på.

Jeg har middels langt, naturlig krøllete hår, veldig tykt (masse hår, vanlige str hårstrå), og bruker gode produkter (drøye i bruk, som sparer meg penger istedenfor å kjøpe en shampoo på butikken som jeg måtte kjøpe flere ganger i mnd).

Jeg prøver å kure i hvertfall en gang i uken, siden jeg vasker det såpass ofte, av og til to ganger. Mest fordi det er en fin måte å slappe av på. Kuren får tid til å trenge inn i håret, jeg får satt meg ned med en kopp te og et blad. Kos!

Gjest "gjest"
Skrevet

Vasker håret annenhver dag. Kurer det ca en gang i mnd.

Gjest kittycat
Skrevet

Vasker annenhver dag og det går helt fint. Før ble det lettere fett, sikkert pga billigere shampo og sånn. Bruker kur omtrent hver gang, men varierer hvilken. Som oftest en fargebevarende og ellers reparerende el glansfremhevende som gjør det glatt.

Må bruke det siden håret blir så tørt med retting..

Må også bruke sånn serum og en keratinspray. Har vært slem mot håret mitt

Skrevet

Annenhver dag med frisørsjampo og balsam. Eier ikke hårkurer.

• Liker 1
Skrevet

Ved behov. I snitt 3 ganger i uka.

Skrevet (endret)

Jeg vasker det annenhver dag. Hvis jeg gjør det oftere blir det bare tørt osv, og sjeldnere blir for ekkelt.

Kurer det 1 gang i uken ;)

Endret av Dunkel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...