AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #21 Skrevet 26. januar 2012 EDIT: Vil dere pule Ville kanskje ha tenkt tanken hadde du brukt et annet ord enn "pule".
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #22 Skrevet 26. januar 2012 harmonics er en kåt jævel fra chat.no... stygging.
Harmonics Skrevet 26. januar 2012 #23 Skrevet 26. januar 2012 Ville kanskje ha tenkt tanken hadde du brukt et annet ord enn "pule". Hm. *tenker* ANALINSPEKSJON! Helt gratis! Eller erm... du sier ikke faktisk at du kunne tenket deg å hatt seksuell omgang med en vilt fremmed om han bare brukte "bra ord"? 1
Harmonics Skrevet 26. januar 2012 #24 Skrevet 26. januar 2012 harmonics er en kåt jævel fra chat.no... stygging. Har aldri vært borti chat.no. Men "stygg". Ja. Det ER jeg.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. januar 2012 #25 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Var der da jeg var yngre, var mange ganger hvor jeg ikke gadd å chatte med en middels taper der inne så sa de noe som "DITT TAP!!!". :gjeiper: Hvordan skal det være et tap. Hehe. Hendte et par ganger at jeg skulle sjekke ut hvor "kjekke" de med ordet "kjekk" i nicket sitt var. Fant ut at INGEN av dem var kjekke, tvert imot langt under gjennomsnittet. Når en fyr på nettet forteller at han er kjekk tar jeg det med en STOOOOOOOOOR klype salt. edit: Møtte aldri noen, så bare bilder. Kanskje de fant bildene sine på uglypeople.com, virket i alle fall sånn. Det verste var vel de tomme blikkene blottet for intelligens Endret 26. januar 2012 av Valiumsjunkie
otilie Skrevet 26. januar 2012 #26 Skrevet 26. januar 2012 I mine fjortis år var jeg og bestevenninnen min en del der inne. Det var alltid mange kåte gubber som ville møtes, se oss på cam, runke på cam o.l. hehe da jeg var 14iss så gikk jeg og noen venner på chat.no, kalte oss Lise14 eller hva det nå var, og fikk kontakt med en haug kåte mannfolk.... sa at vi var to veninner på 14 som satt å chatta litt sammen..... laga en fake msn, og la til en av de der. Og han runka på cam. Vi holdt hånda våres over cam-bildet hele tiden mens vi snakka med han selvfølgelig. ekle faen så spurte han oss om vi kunne ringe han og stønne i telefonen. så fikk vi nr hans. MEN vi var ikke bare 2 jenter. Vi var 2 gutter også. Så gutta ringte han og stønna i telefonen. Så skrev vi på msn 'vi bare kødda med deg. vi er egentlig 4 homofile gutter. men du er sinnsykt deilig da' blablablaa..... han stakk ganske fort ja! Og en annen gang jeg snakka med en kåt faen, så spurte han om han kunne få se musa mi. meg: 'jeg har ikke mus, men jeg har katt!' han: 'hva?' meg: 'har du katt?' han: 'nei..' meg: 'har du hund da?' osv osv... det ble stille tilslutt hahaha 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #27 Skrevet 26. januar 2012 ... Og en annen gang jeg snakka med en kåt faen, så spurte han om han kunne få se musa mi. meg: 'jeg har ikke mus, men jeg har katt!' han: 'hva?' meg: 'har du katt?' han: 'nei..' meg: 'har du hund da?' osv osv... det ble stille tilslutt hahaha hahahahahahahahahhhaha
Pixie Skrevet 27. januar 2012 #28 Skrevet 27. januar 2012 I mine fjortis år var jeg og bestevenninnen min en del der inne. Det var alltid mange kåte gubber som ville møtes, se oss på cam, runke på cam o.l. En dag når vi satt inne på denne siden, var den en mann som var så utrolig masete. Han ville møte oss, ville ha sex osv. Vi sa ja, at han kunne møte oss med pizzabakeren på grim (200 m fra der vi var). Han ville komme, men vi måtte forsikre han om at vi ikke skulle ringe politiet (vi var under 16), si det til foreldre o.l. Vi fikk overtalt han til å komme til pizza bakeren og at han skulle ringe når han var der. Han gjorde altså dette og vi sendte ut storebroren til bestevenninnen min. Hehe, han åpnet ikke vinduet på bildøren en gang når broren banket på. Han bare kjørte. Og det var det siste vi hørte fra han. :fnise: Hahaha sånn har meg og venninner og gjort... Rutebilen i kristiansand var full av horny folk som lette etter spankylinda i trange PVCbukser den dagen gitt :-D
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #29 Skrevet 27. januar 2012 Er sinnsykt mange ekle der inne! Jeg var inne der en kveld fordi jeg kjeda vettet av meg, og gjett hvem jeg møter! Verdens mest fantastiske mann som jeg nå har flyttet inn med Var jo ikke planen den kvelden, men gjør meg ingenting i dag Så 99,9% griser, 0,1% hyggelige Eller er dere griser og?
otilie Skrevet 27. januar 2012 #30 Skrevet 27. januar 2012 Er sinnsykt mange ekle der inne! Jeg var inne der en kveld fordi jeg kjeda vettet av meg, og gjett hvem jeg møter! Verdens mest fantastiske mann som jeg nå har flyttet inn med Var jo ikke planen den kvelden, men gjør meg ingenting i dag Så 99,9% griser, 0,1% hyggelige Eller er dere griser og? jeg pleide å være der for mange år siden, og da var det ganske hyggelig og jeg hadde det gøy.. og det var lite kåte griser. Men det tok ikke lang tid før chat.no ble overtatt av disse mannfolkene Og tar jeg meg en tur innom der nå om dagen så er det bare på kødd.... ønsker jeg å diskutere seriøst med folk går jeg heller et annet sted
Larry Croft Skrevet 27. januar 2012 #32 Skrevet 27. januar 2012 Haha pleier å trolle der inne. De går jo på alle kvinnenick, uansett alder. Var inne der i dag og kalte meg Anette14. Gjett hvor mange kvalme hendvendelser jeg fikk.:S Når folk spør "Leken?" svarer jeg "Leker mye med lego da" 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #34 Skrevet 27. januar 2012 Lat som du er en tenåringsjente i begynnelsen, også stå fram som undercover politi senere 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #35 Skrevet 27. januar 2012 "LiseErHerForÅchatteIkkePule36" Hadde det funka som nick for seriøs chat der inne tro?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #36 Skrevet 27. januar 2012 KJÆRE VENE, det var akkurat en gutt på 14 som spurte om jeg ville se han i gstring og bh! Vet ikke om jeg skal le eller gråte
Vulpes Skrevet 27. januar 2012 #37 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har hengt en del på chat.no før. Gidder ikke nå lenger for det er 95% sosialt awkward folk der inne, men hender jeg tar meg en tur innom av kjedsomhet i ny og ne. Da skrur jeg alltid av PM fordi ja, det er uhyggelig mange perverse eldre griser der inne. Så jeg prater kun i "fellesen". Er jo ikke der inne for å få nye private bekjentskaper men kun for å fjase, diskutere og slå i hjel tid. Husker jeg var operatør i en stund for ca 8-9 år siden, og det var sinnsykt mange hendelser med eldre karer som prøvde å få yngre barn til å møte dem mot at de skulle få kontantkort eller penger. Ekkelt. 1
Harmonics Skrevet 27. januar 2012 #38 Skrevet 27. januar 2012 "LiseErHerForÅchatteIkkePule36" Hadde det funka som nick for seriøs chat der inne tro? Nei.
Harmonics Skrevet 27. januar 2012 #39 Skrevet 27. januar 2012 Når folk spør "Leken?" svarer jeg "Leker mye med lego da" *knegg knegg*
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #40 Skrevet 27. januar 2012 KJÆRE VENE, det var akkurat en gutt på 14 som spurte om jeg ville se han i gstring og bh! Vet ikke om jeg skal le eller gråte Hahhaha, mye rare folk, med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå