leslie Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 finnes det farlig for kroppen eller fo rmenstrasjonens skyld å utsette mensen en hel måned med yasmin p piller?? er dette farlig på noen måter? eller går det helt greit og kroppen tar ingen skade av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 det bør du ringe legen din og spørre om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #3 Del Skrevet 21. mai 2002 ja det vet jeg da hadde jeg gjort det, men jeg spør først og fremst her inne først! mange flinke folk her med gode kunnskaper også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2002 #4 Del Skrevet 21. mai 2002 Her inne er det massevis av synsere. Når det gjelder legesprøsmål skal du spørre en lege. Vi kan bare mene og tro og synes, kanskje dte vi vet ikke gjelder deg, selv om det gjelder alle andre vi kjenner. Du må ikke stole på oss når det gjelder det legen din skal svare på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mai 2002 #5 Del Skrevet 21. mai 2002 er enig med tusenfryd, jeg hadde ihverfall ikke stolt på den kvakksalvergjengen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. mai 2002 #6 Del Skrevet 21. mai 2002 Leslie. Jeg vil si meg veldig enig med Ivanka og Tusenfryd med hensyn til spørsmålet ditt. Spør legen din. Det er så dumt når mennesker helt ukritisk putter i seg massevis av hormoner og tukler med sin egen naturlige syklus. Hormonene i p-piller påvirker kroppen din på svært mange forskjellige måter, for enkelte kan dette være veldig, veldig farlig. Selv ikke legevitenskapen kan i dag gi svar på alle virkninger av p-pille-bruk, men svært mye av det man vet i dag er IKKE særlig positivt for kroppen. Du kan være veldig heldig å være en av dem som helt fint takler en dose ekstra estrogener og annet som finnes i Yasmin og andre p-piller. Eller du kan være en av de uheldige som får livstruende sykdommer av det. Selv fikk jeg blodpropp - grunnet p-pillebruk og andre uheldige omstendigheter. Ikke se på p-piller som sukkertøy! Uansett er det flott at du spør før du går til verks med utsetting av mens. Rette instans er imidlertid legen, ikke KG. Ta vare på kroppen din, du har bare en! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå