Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ikke veldig ofte på, men av og til logger jeg meg inn for å holde kontakt med folk jeg ikke ser eller snakker med hver dag, men vil gjerne holde kontakt med. Da blir det kanskje et par ganger i måneden.

Hver eneste gang jeg er på, blir jeg bombardert med meldinger "re-post it if you are against cancer, if you love your parents, if you are not a rasist, if you support our fight against torturing animals", osv. Det er ikke bare det, men i selve teksten står det at veldig få faktisk re-post det og det betyr at veldig få egentlig er mot kreft, elsker foreldrene sine, ikke er rasister og er mot dyremishandling. Kanskje betyr det at hvis jeg nekter å bli en del av hysteriet og videresende meldingene, da er jeg for kreft, rasist, ikke elsker foreldrene mine og for dyremishandling?

:sjokkert: Er det MULIG? :sjokkert:

Edit: Skrivefeil

Endret av Drizzt
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp. Det hele er tåpelig.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Det er derfor man kan og burde slette folk fra Facebook. Uheldigvis hender det at noen jeg faktisk vil ha der inne poster slikt og da sier jeg bare høflig ifra om at det er jævelig teit og at han/hun burde skjerpe seg.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor kaste bort tid på å kopiere en status, når den tiden kunne bitt brukt til å hjelpe til på andre måter? Hjelpe gamle foreldre med å handle mat, snakke imot mobbing pga rasisme eller bidra med midler til kreftforskning?

Såklart satt heftig på spissen. Men slike kopieringsstatuser er MØKK. :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har få "venner" der inne, fordi vennene mine holder jeg kontakt med utenfor Facebook, men noen av mine kontakter der er ganske aktive å re-poste slike statuser eller dele noe lignende de har fant noe sted. Eller å sende meg såkalte chain-letters. Hvor jeg må sende videre til 10-15-20-50 stykker for å få min ønske oppfylt, spre fred i verden eller bare kjempe mot brystkreft. Skjønner ikke hvordan kjemper jeg mot brystkreft ved å plage mine kontakter i Facebook med slike ting, men ... Jeg er kanskje for gammel å forstå. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke hva det er å irritere seg over for å være helt ærlig. Jeg lar bare være å lese slikt, gidder ikke å henge meg opp i det.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Når det dukker opp av og til, syns jeg ikke det er noe problem heller, Yvonne :) Greia er bare når det er hver status, og ganske ofte. For man kan jo ikke unngå å legge merke til det! Med mindre man fjerner dem fra newsfeeden da. Det anbefales forresten, funker fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...