Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #1 Del Skrevet 3. januar 2004 Tenker å gå til ansiktsbehandling. Noen som har erfaringer og råd og komme med? Evt. pris på behandling og produkter. Jeg er plaget med blandingshud. Huden ser ikke fet ut, men er plaget med en del kviser og tørr hud. Jeg er desperat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 3. januar 2004 #2 Del Skrevet 3. januar 2004 Vær beredt på å punge ut i dyre dommer på produktene. Hudpleier vil anbefale produktserie til deg som hun/han vil benytte i behandlingen. Du bør gå jevnlig (hver 4.-6. uke?) for at det skal ha noen effekt, og du bør bruke produktene hjemme også. Økonomisk sett kommer du kanskje gunstigst ut hvis du kan benytte produkter som du får tak i på www.lookfantastic.com ? Du bør i hvertfall sjekke prisen på bådde det nettstedet og www.strawberrynet.com før du handler hos hudpleieren. Hudpleie koster ca. 400-600 kr for en behandling. Jeg bruker Darphin. Andre merker er bl.a. MD Formulations og Declour (?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå