Gå til innhold

Flytte til Hole kommune

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er en liten familie på tre som vurderer å flytte til Hole kommune. Er det noen her som bor der, eller har erfaringer derfra? Jeg lurer litt på om det blir litt "for stille" der liksom, har bodd ti år i en storby nå.. Vi har jo et lite barn og skal ikke akkurat ut på livet da.. Håper jeg møter noen jeg kan bli venner med, at jeg finner fritidsaktiviteter til barnet mitt osv. Takknemlig for alle innspill:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det på Røyse dere skal flytte?

Skrevet

Siden mannen skal pendle til Oslo så prøver vi nok å finne noe mer sentralt i Hole enn Røyse. men hvem vet, hvis drømmehuset dukker opp der så kanskje:) Prisene er jo blitt ganske stive nå, så det spørs om vi har råd til noe drømmehus da..:)

Skrevet

Jeg liker Hole kommune godt! Har ikke bodd der selv, men har familie som bor der. Mye hyggelige folk og skjønne naturmuligheter.

Det blir selvsagt enn stor overgang om dere er vant med å bo i storby. Man er også avhengig av bil vil jeg si.

Ikke alle som kan rusle bort til butikken der ;)

Gjest Badabing
Skrevet

Har venner i Hole, så jeg har vært der en del. Selv kunne jeg godt tenke meg hus ved fjorden der selv ;)

En vakker kommune, og selv om det vel kommer til å være litt dødt der dere bor, vil dere jo ha kort vei til Sandvika (og Oslo) og Hønefoss. Synes det virker veldig flott med båtlivet om sommeren, og om vinteren er det jo relativt kort vei til Norefjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...