Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?

Det kommer til å bli en god del byggebråk fra naboen de neste to ukene, så det må være noe han kan sove med.

*ding dong* "Unnskyld, men kan dere ta pause i 1-2 timer? Babyen min skal nemlig sove. Og så må dere ta ny pause litt senere. Han sover nemlig to lurer ser dere."

Videoannonse
Annonse
Gjest Annaires
Skrevet

Men tror du ikke han klarer å sove gjennom det da?

Om du bor i blokk, så kanskje ute på terrassen, og om du bor i hus kan han jo sove inne

Kan liksom ikke tenke meg det er noe godt å sove med hørselvern.

Skrevet

Tror de selger på jernia, clas ohlson og sånne butikker..

Skrevet

Jeg kjøpte våre på Clas Ohlson, men vet de selges på XXL og Barnas Hus også. Vil tro du kan finne dem på Jernia, FK-butikken, Biltema og lignende butikker også.

Skrevet
Peltor Kid! :tommelsmil: Som nevnt selges de også en del andre steder, men da vi kjøpte (for snart 2,5 år siden) var de desidert billigst hos CO.
Skrevet

Peltor Kid! :tommelsmil: Som nevnt selges de også en del andre steder, men da vi kjøpte (for snart 2,5 år siden) var de desidert billigst hos CO.

Støtter denne!

Men jeg vet også at enkelte barn elsker å sove til byggestøy. Men det gjelder ikke alle, og da gjør Peltor Kid susen.

Skrevet

Takk for tips!

Det er leiligheten vegg i vegg det gjelder, så da kan vi ikke unngå det uten å gå tur. Så da er det greit å ha noe sånt liggende hvis det blir ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...