AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Hva slags opplegg er Fønix egentlig? Har nå to stk fra Fønix, har vel hatt en del opp igjenom årene, men det jeg legger merke til er at samtlige er ekstremt rare. Null sosial inteligens, gjennomfører ikke oppgaver, "syke" hele tiden (type vondt i fingeren, eller sliten etter sverigetur). Er det bare rare folk på Fønix??
Gjest Consensio Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Herregud, skjerp deg. Du vet vel hva Fønix er siden du "har to derfra nå". Tror du bare er ute etter å kunne slenge dritt
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Har to stk derfra NÅ, har hatt flere opp igjenom årene (6-8 stk på 2år). Samtlige er rare på hver sin måte. Nei, jeg er ikke ute etter å slenge dritt. Jeg er nyskjerrig rett og slett, fordi ingen er normale mtp arbeid. Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med, syntes jeg du skal la vær å svare. Må være mulig å spørre om noe teit, uten å bli rakka ned på. Skjerp deg selv.
Gjest Consensio Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Folk fra Fønix sliter gjerne med noe, det kan være fysiske begrensninger eller psykiske begrensninger. Hva som feiler dine to vet jeg ikke. Og jeg svarer på samme måte som du skriver, nedsettende. Du vet jo ikke om personen er sykemeldt pga vondt i fingeren. Personen kan ligge hjemme med verste panikkanfallet for alt du vet.
Gjest Consensio Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Og at ingen er "normale" mtp arbeid, så har du vel sikkert fått litt informasjon om hva Fønix er før du tok imot folk derifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå