Gå til innhold

Forloverkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover til sommeren og er på utkikke etter en passende kjole. Dresskoden i bryllupet er pent og bruden ønsker at jeg skal ha på meg lang kjole, ellers har hun ingen krav.

Jeg kler ikke lange kjoler så godt, men skal selvfølgelig ha på meg det for anledningen. Jeg har sett etter selskapskjole på noen nettsider, men jeg finner ingen jeg liker. Nesten alle lange kjoler er uten stropper eller med halterneck, slik som disse.

Jeg kunne ha tenkt meg en kjole i f.eks. chiffon og med skuldrene dekket, slik som Pippa.

Noen som har tips til hvor jeg kan lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant forlover kjole til min forlover her :) Vet ikke om de har noe som passer for dine ønsker, men min forlover ble veldig fornøyd :)

Skrevet

Se på Cecilie melli sine silkekjoler. Jeg hadde den lange grønne. Nydelig.

Skrevet

Fant forlover kjole til min forlover her :) Vet ikke om de har noe som passer for dine ønsker, men min forlover ble veldig fornøyd :)

Oi, her var det mye fint!

Se på Cecilie melli sine silkekjoler. Jeg hadde den lange grønne. Nydelig.

Hun har nydelige kjoler, men så var det prisen da.....

Skrevet

Se på atmosfær i oslo, de har ikke nettside men Facebook side tror jeg. De har mye fint!

Skrevet

Vet ikke helt om dette kan være noe, men poster det alikevel.

Kjole1

Kjole2

Kjole3

Kjole4

Kjole5

Kjole6

Kjole7 fins også i andre farger.

Vet ikke helt hva du er ute etter, men Pippa kjolen finner du jo i den andre linken, så legger ut noen litt andre =)

Skrevet

Likte kjole 4 veldig godt. Men den må være en lysere farge. Takk for tips, får titte litt på ebay...

Skrevet

Det stedet jeg har funnet emd størst utvalg av kjoler, må være DHgate.com. Bare pass på at om du kjøper derfra, så pass på at selger har fått gode tilbakemeldinger.

Skrevet

Coast har bra utvalg, har ikke sjekket hjemmeside men i Oslo er de i allefall rett ved Klingenberg Kino og på Majorstua.

• Liker 1
Skrevet

1

2

3

4

5

6

7

8

Du får nok bare kikke litt rundtom, så finner du nok noe =)

Skrevet

Hei.

Vi endte med å kjøpe kjole til mine to forlovere her:

her (i blått)<3

Spent på om de passer:D

Skrevet

Jeg bestilte skreddersydd fra en kinesisk nettside, og min forlover ble kjempefornøyd! Satt som et skudd, nydelig stoff, helt som på bildene :) Er mye fint på ebay også :jepp:

Skrevet

Jeg bestilte skreddersydd fra en kinesisk nettside, og min forlover ble kjempefornøyd! Satt som et skudd, nydelig stoff, helt som på bildene :) Er mye fint på ebay også :jepp:

Hvem kjøpte du av, Foreverlove2010? Leter etter en selger som kan lage etter bilde. Gjorde du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...