Gå til innhold

NÅ skal alle få Facebook Timeline!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Eg regner med det skjer på ordentlig no. Eg gikk over frivillig og fikk ei uke til å "ordne opp" i sakene som viste på profilen, før den var synlig for andre.

Skrevet

Eg regner med det skjer på ordentlig no. Eg gikk over frivillig og fikk ei uke til å "ordne opp" i sakene som viste på profilen, før den var synlig for andre.

Jeg skal ihvertfall sjekke hva jeg er tagget i og diverse. Og om jeg evt. har noe som ikke skal vises til absolutt alle som må slettes.

Er jeg ikke fornøyd med timeline så er det faktisk ikke verre enn å bare slette hele facebook-profilen :)

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg synes det virker veldig uoversiktlig. På en annen side har jeg aldri publisert noe jeg ikke kan stå for, så sånn sett trenger jeg ingen vill opprydning for å sjule fortiden min :fnise: Det får komme når det kommer, men jeg bytter ikke frivillig.

Skrevet

jeg har alltid ryddet min facebook, ja til og med alle hundre bursdagshilsner er fjernet, en etter en. Så jeg har ikke noe å sjule.

Liker den nye siden når den er ryddet og gjort pen.

Men om de som får den nye profilen ikke rydder ser det helt jævlig ut.

:sovne:

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt det med timeline.

Jeg får vel fortsatt slettet bilder og diverse ETTER at jeg har fått den?

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet, jeg.

Man kan da bla seg bakover i tiden (om enn litt mer tungvint) på de gamle profilene også. Og taggede bilder er tagget bade i timeline og med gammel profil.

Enhver FB-endring avstedkommer motstand, men vil vi egentlig tilbake til ur-facebook fra 2006?

• Liker 4
Skrevet

*sutre sutre* Jeg liker ikke forandringer.

Gjest madeleinee
Skrevet (endret)

Jeg synes det er synd at de må oppgradere seg hele tiden for å "følge moten". Personer som meg har nok en smule problemer med å lære alle de nye funksjonene osv, så derfor liker jeg ikke disse forandringene. Er det noe de kunne forbedret/forandret, er det chatten, den har jeg alltid hatt problemer med.

Endret av madeleinee
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal 'rydde'. Jeg har kontroll på alle bilder, men hva mer skal jeg gjøre?

Timeline ser for øvrig helt rotete ut hos de jeg kjenner som har det. Det er skikkelig stress å finne helt vanlige vegginnlegg, det er jo bare rot.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt det med timeline.

Jeg får vel fortsatt slettet bilder og diverse ETTER at jeg har fått den?

Dette lurer jeg på også. Hvorfor har man bare en uke på seg? Faceebook kan vel ikke mene på alvor at absolutt alt jeg eller andre publiserer på min vegg/om meg MÅ stå der? Er det lov det da?

Skrevet

Jeg tok den rett før alle "måtte" ha sist, men synes det er rotete.

Skrevet

Jeg tok den rett før alle "måtte" ha sist, men synes det er rotete.

Klarer du å slette noe, eller er alt låst etter du fikk den?

Skrevet

Dette lurer jeg på også. Hvorfor har man bare en uke på seg? Faceebook kan vel ikke mene på alvor at absolutt alt jeg eller andre publiserer på min vegg/om meg MÅ stå der? Er det lov det da?

Selvfølgelig kan du rydde etterpå og, ikke noe stress å slette ting da. Men du kan bruke en uke å rydde på "i usynlighet" hvis du velger det selv, altså at du kan bruke en uke før du får timelineoppsettet.

• Liker 1
Skrevet

Klarer du å slette noe, eller er alt låst etter du fikk den?

Jeg har da fortsatt redigeringsmuligheter.

Skrevet

Har hatt det siden før jul, og synes fortsatt at det er helt jævlig. Det er jo så rotete, og siden henger seg når jeg er på profilen min/andres timeline. Jeg ser rett og slett ikke poenget med denne nye saken. Never change a winning team? Det er jo ingenting nytt med timeline som man savnet med den gamle profilen? Mener jeg da.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har da fortsatt redigeringsmuligheter.

Rart.. Da skjønner jeg ikke hvorfor de sier at alle har en uke på seg til å rydde og slette...

Gjest Spinell
Skrevet

Rart.. Da skjønner jeg ikke hvorfor de sier at alle har en uke på seg til å rydde og slette...

Det er fordi man hadde en uke fra man installerte timeline på profilen sin til timeline ble synlig for andre. I mellomtiden så profilen "gammeldags" ut for venner.

Skrevet

Nei, det skjønner ikke jeg heller og jeg husker jeg stilte samme spørsmål sist. Det er sikkert bare for å skape blest og oppmerksomhet.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Du får bare en uke til å klargjøre den, slik at den ser pen ut med en gang du publiserer den. Så slipper du å sitte å loke og eksperimentere samtidig som profilen din er åpen for alle.

Etter at den er publisert kan du fortsatt slette og redigere akkurat som du vil.

Jeg synes timeline er helt grei jeg. Liker at alle bursdagsinnleggene som kommer på veggen (eller tidslinjen blir det vel nå) samler seg i en pen liten gruppe. Slik at det ikke blir en mur av relativt betydningsløse innlegg der.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...