AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Åå, nå har jeg grublet og grublet... Kan noen hjelpe? Det er en film som kanskje er noen år gammel, om en person som bor i et nedslitt villastrøk, og han har en kjedelig (regnskaps)jobb på en stor bedrift. Han har et bittelite bøttekott eller noe slikt til kontor, men er veldig flink med tall og slikt (men blir sikkert utnyttet grovt av bedriften, er ikke så flink sosialt). Har ikke mange venner. Hjemme kler han seg i dameklær, lurer på om han da skal forestille sin egen mor, det er hun som lager mat hjemme. Så tar han på seg manneklær igjen når han skal spise. Men så krasjer det noe ned i hagen hans - noe fra et fly? En motordel eller noe. Og noen reportere kommer og tar bilder, og da er han tilfeldigvis kledt ut som dame, og naboer og kollegaer tror han er gift, og er nysgjerrige på å bli kjent med denne "dama"... Noen som vet hvilken film jeg tenker på? Har prøvd å google, uten hell...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Prøvde å google litt for deg og fant ikke noe sånn i farta. Men fant en oversikt over filmer som involverer "cross dressing", kanskje du greier å finne den der? Hvis du ikke allerede har set det da. http://en.wikipedia.org/wiki/Cross-dressing_in_film_and_television
Gjest strykebrett Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Flymotor i hagen er det i Donnie Darko i alle fall, men jeg husker ikke hva annet som var i den filmen. Kanskje det var den.
Pingting Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Flymotor i hagen er det i Donnie Darko i alle fall, men jeg husker ikke hva annet som var i den filmen. Kanskje det var den. Mjaaah, flymotoren der krasjer jo i huset, ikke hagen. Og jeg husker IKKE noen transvestitter fra den filmen, altså.
Gjest strykebrett Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Mjaaah, flymotoren der krasjer jo i huset, ikke hagen. Og jeg husker IKKE noen transvestitter fra den filmen, altså. Åja, haha. Lenge siden jeg så den Da har jeg dessverre ingen andre forslag til ts.
Pingting Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Åja, haha. Lenge siden jeg så den Jeg tror jeg ville huska Jake Gyllenhaal i kjole! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå