Gå til innhold

Hvilken farge har du på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal male hele leiligheten min. Begynner med gangen. Deretter over til stue/soverommet. Det er en 1-roms leilighet men med sovealkove. Tanken er å ha en farge på "soverommet" og en farge i stua. Da trenger jeg tips/forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fargen antrasitt. Den synes jeg er fin til soverom, men det kan bli litt for mye å male hele rommet i den fargen, men om du tenker å male bare 1 vegg så er den veldig fin. Skulle jeg ha malt hele soverommet hadde jeg nok valgt beige.

Skrevet

Blå. Ikke lys, ikke mørk, noe mellom. Det passer kjempefint med hvite kommode, garderobe, seng, osv. Du kan male bare 1 kontrastvegg med farge som passer til møblene på soverommet og ha resten hvitt eller beige. I stuen har vi beige og 1 kontrastvegg som matcher sofaen, gardinene og skjenken.

Skrevet

Antikk-hvit (grålig hvitfarge) og mørk-mørkebruke møbler og detaljer.

Har for tiden sjokkrosa gardiner og turkise puter og endel turkis og rosa i sengetøyet. Jeg må ha nøytrale bakgrunnsfarger så jeg kan endre utseende og stemning i rommet med lette grep.

Skrevet

Vi har gustaviansk blå. Den er bare helt nydelig på vårt rom.(Den er finere i virkeligheten enn på fargekartet)Hvis jeg noen gang skulle forandret farge på soverommet hadde jeg tatt fargen caffelatte. Den er veldig fin.

Skrevet

abbonere --- må pusse opps nart

Skrevet

Chi, er fornøyd med den. Vurderer likevel og male soverommet lyst blått (med litt grålilla i). Har hatt det slik før (husker ikke fargenavn), og synes det var veldig beroligende og fint.

Skrevet

Her har vi Lady pure color i fargen sober. En mørk grå/brun farge.

Vi har veldig lite inne på soverommet, men sengegavlen bygget vi selv med orange semsket skinn og hyller rundt i heltre gran :)

Skrevet

Hvis jeg noen gang skulle forandret farge på soverommet hadde jeg tatt fargen caffelatte. Den er veldig fin.

Der ga du faktisk en idè. Jeg skal hente fargekart idag. Men jeg har valnøttfarge på TV-hyllen som står nærmest sovealkove. Så det kunne kanskje passet bra sammen.

Skrevet

Vi har chi på soverommet med en fondvegg med lys gråblå tapet med litt mønster. Hvite møbler.

Skrevet

Lys blå:) Kjølig og rolig^^,

Skrevet

Jeg maler alle veggene minst en gang i året om jeg ikke har hvit, så jeg anbefaler hvit (helt hvit).

Skrevet

Jeg, som flere av de andre, har chi på soveromsveggene. Den er hvit uten å være helt steril og med den kan du for eksempel ha en vegg i matrix for å bryte litt.

:heks:

Skrevet

Har caffelatte/vanilje og en kontrastvegg i muskatnøtt. Syns caffelatte er en fin, dus og lun farge som passer godt til soverom :)

Skrevet

Gul. Har ikke malt den selv, så vet ikke om det er hjklkjhg-gul, eller 628749-gul! Det er bare gult!

Skrevet

Hvit. Har egentlig alltid hatt gult soverom.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har lyslilla. Synes det var så beroligende og kosli med den fargen. Må være favoritt fargen min tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...