AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har aldri hatt det før dette året. Jeg er 21 og er kåt 24/7. For et par uker siden har jeg hatt meg med en venninne for første gang, og da var jeg steinhard gjennom forspillet, men så gikk det fort nedover da vi hadde samleie. Noen dager etter fikk jeg besøk av exen, og vi holdt på i en stund. For en uke siden har jeg fått besøk av en annen venninne (også for første gang), og det var samme historie som med den første venninnen. Jeg ble slapp, og vi måtte ta en type forspill igjen med klining og tafsing, så ble jeg hard igjen, men ble fort ferdig. Senere samme dagen fikk jeg besøk av en pulevenninne, og jeg har pult henne 2 ganger, og begge gangene var jeg steinhard. Vi holdt på i totalt en time. Etter den første episoden har jeg begynt å få angst hver gang jeg er på vei til sex, og det er noe gale med fokusen min midt oppi alt det. Jeg kjenner at den gode selvtilliten min er ikke helt der med nye partnere. Jeg prøver å leve meg inni øyeblikket, men det hjelper lite. HVA SKJER? Er det angst for ny partner eller? De første gangene med venninnene var ikke planlagt, men med exen og pulevenninnen var det avtalt. Kan det ha noe med saken å gjøre?
Nessy Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Har det faktisk helt likt selv og tenkte å lage en post Kun hatt en sexpartner før og fikk nylig en ny. Kan bli hard i starten men når penetreringen begynner så er jeg ferdig på 2 min uten kondom (med så klarer jeg ikke holde meg hard). Skal prøve å ikke komme på noen dager og se om det hjelper på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå