Gå til innhold

Trofast ventet i 6 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda en trofast liten en som ventet og håpet forgjeves..:

Min lenke

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Sånne ting er det tristeste jeg leser. =(

• Liker 1
Skrevet

Man kan ikke unngå å bli rørt av dyrs ubetingede trofasthet<3

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir så utrolig trist av sånne historier, og jeg er ikke engang ansett som et "typisk dyremenneske". Og det må man jo heller ikke være for å bli forbanna på folk som ikke evner å ta ansvar for et levende dyr som de egenhendig skaffer seg. Hvor er den grunnleggende empatien, samt respekten, omsorgen og kjærligheten disse dyrene fortjener?

Dette er et menneskeproblem. Det eksisterer på grunn av mennesker, og det er for mennesker å løse. Disse dyrene er dessverre bare ofrene for nettopp mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Trist å lese om :tristbla:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

En ting er at en person som tydeligvis har hatt store problemer og har blitt tatt fra dyr tidligere, gjør noe dumt igjen og flytter uten å ta med seg dyret.

Men hva med menneskene som flyttet inn i huset, og naboene som har sett katten sitte der i 6 år? De har helt sikkert sett at almenntilstanden har blitt betraktelig verre med årene også. Hvorfor har ikke de tatt til seg katten eller ringt dyrebeskyttelsen? Jeg kjenner at det er det siste som provoserer meg mest!

Får håpe katten nå får et godt hjem, og alle den kos og omsorg den fortjener.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det har tatt seks år, når naboene har sett katten hver jævla dag og visst at eieren var flytta. Det er flere enn han som bodde der før som burde skamme seg.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor det har tatt seks år, når naboene har sett katten hver jævla dag og visst at eieren var flytta. Det er flere enn han som bodde der før som burde skamme seg.

Som jeg skulle sagt det selv!!

Jeg får så vondt av sånne som blir forlatt, og når da de som ser det gang på gang på gang at den lille stakkaren sitter der uten noen i hele verden, da blør hjertet mitt for han!

Endret av PurpleRose
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Han var heldig til slutt den lille Trofast :)

Bildet hvor han befinner seg i armene på sin nye matmor (som antageligvis er hans første skikkelige matmor ?) er rørende å se på.

Han hadde flaks. Han var heldig, - til slutt.

Måtte han få ha det helt herlig hvert eneste minutt av den tiden han har igjen :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...