Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å trene på treningssenter, og jeg har ikke lyst til å gå dit uten sminke. Hva bruker dere av sminke når dere trener? Tenker da på foundation og mascara. Dette må jo være sminke som sitter godt, da man svetter en del. Bruker dere håndkle å tørke ansiktet med når dere trener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier ikke å svette så mye, men bruker som regel sminken jeg har på fra morningen av. Eller så har jeg kanskje bare på litt mascara og concealer.

Skrevet

Jeg bruker rester fra dagens mineralfoundation (hvilken som helst maskara funker vel bare den er vannfast), presser du håndkleet mot fjeset istedet for å dra det så vil du mest sannsynlig slippe at det ser helt idiotisk ut.

Jeg svetter ikke så mye, så jeg tar bare litt papir og presser det mot pannen etter kardioøkten.

Skrevet

Jeg skal begynne å trene på treningssenter, og jeg har ikke lyst til å gå dit uten sminke. Hva bruker dere av sminke når dere trener? Tenker da på foundation og mascara. Dette må jo være sminke som sitter godt, da man svetter en del. Bruker dere håndkle å tørke ansiktet med når dere trener?

Om jeg har sminke på meg fra før blir den der, hvis ikke går jeg uten. Du går jo dit for å trene, ikke for å vise deg frem:P

Jeg svetter ikke så hardt uansett hvor hardt jeg trener, så tørker evt. bare med ermet. Men svetter du mye bør du absolutt ta med et håndkle:) Ingen liker treningsapparater innsmurt med andres svette:P

• Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

Bare maskara. Klør sånn i ansiktet hvis jeg har på meg sminke.

Skrevet

Jeg bruker den sminka jeg har på meg fra morgen av om jeg trener etter jobb. Det er gjerne mineralpudder og mascara. Om jeg trener på morgenen trener jeg uten sminke. Det anbefales å ikke bruke foundation og lignende når man trener, da huden trenger å puste. Mineralsminke derimot skal være ok (husker ikke hvor jeg leste dette, men det var vel en artikkel her på KG). Jeg kan ikke se at mascara skader, bare du unngår å gni i øyeområdet når du eventuelt tørker svette.

God trening! :jepp: :jepp:

Skrevet (endret)

Om jeg har sminket meg tidligere på dagen, har jeg på dette, men jeg sminker meg aldri FORDI jeg skal på trening.... Hallo da, man skal TRENE, ikke på ball!

Blir litt som å ha på seg bh under sportsbh'en..

Endret av Tropic
  • Liker 3
Skrevet

Jeg trener ganske hardt når jeg trener, så ser for meg at hvis jeg hadde hatt på meg noe sminke, så hadde jeg sett enda jævligere ut til slutt, med den gnidd rundt halve trynet.

Ser virkelig ikke poenget med å trene med sminke, hud svetter, og porer åpner seg, ha minst mulig inn i dem.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, trene med sminke? Liksomtrene da eller? Nå har jeg hørt den og.

• Liker 1
Skrevet

Bruker veeeldig lite sminke men litt foundation blandet med fuktighets og bare minerals. Merker ikke noen problemer

Gjest kittycat
Skrevet (endret)

Når eg trener og må ha sminke bruker eg bare rundt øynene. Altså concealer, mascara og eyeliner. Trenger ikkje noe i restena av fjeset siden det er så jevnt, bortsett fra kvisene mine.. For å skjule kviser el røde områder bruker jeg grønn concealer med pudder over.

Endret av kittycat
Skrevet

Trener aldri med sminke, det blir seende helt grusomt ut når man blir svett og i tillegg får ikke huden puste.

• Liker 4
Gjest Daenerys
Skrevet

Trener alltid på morgenen, og uten sminke. Kunne faktisk ikke tenkt meg å trene med sminke på, renner jo vekk uanett når man trener hardt :)

Skrevet

Jeg tar ikke på meg sminke når jeg trener. Har jeg på fra før av tar jeg den dog ikke av. Når jeg trener hardt renner sminken, så jeg liker best å trene uten sminke.

Skrevet

Om jeg trener på ettermiddag/kveld har jeg bare dagens sminke på (fjerner noen ganger om jeg vet jeg kommer til å bli veldig svett), ellers trener jeg uten sminke. Ingen kommer til å tenke over at du ikke har sminke på, og det ser ofte ille ut med sminke som "renner" når du blir svett.

Skrevet

Jeg bruker aldri sminke, så har ikke råd der. Men jeg vil råde deg til å ikke tenke så mye over det. Tror ikke andre er opptatt av ditt utseende, de har nok mer enn nok med seg selv.

Skrevet

Kun litt mascara (siden jeg går dit etter jobb).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Du går jo dit for å trene, ikke for å vise deg frem:P

:nei:

Gjest juvelia
Skrevet

Bruker aldri sminke på trening.

Men vannfast mascara er å anbefale.

Skrevet

Jeg vasker som regel av sminke før jeg trener. Ser ikke noe poeng i å se bra ut mens jeg trener, blir svett og rød uansett.

Men nå om vinteren når det er skikkelig kaldt hender det jeg drar på et lag foundation før jeg skal ut å jogge, blir mindre sår i huden da. Mascare utgår, har ingen planer om å se ut som en panda før jeg kommer hjem.;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...