Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #1 Skrevet 21. mai 2002 Jeg har nok en gang trasket rundt for å finne en fin bikini uten å finne min størrelse! Jeg bruker 70c, men det finnes visst ikke i bikinioverdeler. Er det noen som har noen tips til en butikk i Bergen hvor slike finnes? Hva bruker du?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #2 Skrevet 21. mai 2002 må få si jeg synes du har et luksusproblem her=) Jeg har samme problem, men motsatt vei, det er umulig å finne bikini, ja ,selv bh er vanskelig i 80 a..sukk..
Mrs. B Skrevet 21. mai 2002 #3 Skrevet 21. mai 2002 Har dere vært på H&M og kikket da? Mener å ha sett disse størrelsene der.. men er ikke 100% sikker.. bruker selv 75B. Eller hva med http://www.ellos.no?! 12
ElleVille Skrevet 21. mai 2002 #4 Skrevet 21. mai 2002 Brukte selv 70/75C før, og det gikk greit å få tak i på H&M o.l. så vidt jeg kan huske. Ihvertfall null problem i undertøysbutikker, selv om det for noen kanskje blir mye penger å bruke på undertøy. Bruker 75B nå (gikk ned grunnet trening - nedtur av de sjeldne! ), og det er kjempegreit å få tak i. Ut og løp 12
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #5 Skrevet 21. mai 2002 Har skrekken for at puppene skal forsvinne helt ved trening. De er ikke akkurat store nå...Noen som vet hvordan j kan unngå å "trene dem bort"?
Guess What! Skrevet 21. mai 2002 #6 Skrevet 21. mai 2002 Løsningen din må jo bli silikon da. Har aldri hørt om damer som trener mye, som ikke har mistet fett i puppene også men mulig jeg tar feil..12
ElleVille Skrevet 21. mai 2002 #7 Skrevet 21. mai 2002 Om du brenner bort fettet ditt, så brenner du jo bort puppene dine også. Det går likevel an å ha "normale" pupper selv om du trener! Jeg trener for å beholde en slank kropp, men ikke for å kunne stikke folk... Jenter har mer underhudsfett enn gutta, og slik skal det være. Ved vanlig trening slanker du ikke bort det nødvendige fettet, og vil sannsynligvis få pupper som passer til resten av kroppen din. Om du derimot har som mål å bli direkte tynn/deffe, så er det ikke mulig å "unngå" å trene bort puppene i samme slengen. De fleste fitness-damer har jo nesten ikke pupper, eller de har innlagt silikon. Det er jo et valg - enten godtar du litt ekstra fett jevnt over, eller du satser på en slank kropp med litt mindre pupper enn før.12
Kylie Skrevet 21. mai 2002 #8 Skrevet 21. mai 2002 Bruker også 70C og det er ikke alltid like lett å finne den str. Hennes & MAuritz pleier å ha en del i den str faktisk, jeg har funnet en del der. Ellers så blir det sånn knalldyre undertøysbutikker hvor du knapt finner noe under tusenlappen... Alle de andre butikkene har som regel sånne sett i s-m-l og det er jo helt håpløst... Det er kanksje et luksusproblem, men det er faktisk ganske irriterende alikevel...12
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #9 Skrevet 21. mai 2002 hvis du tror det er vanskelig å finne bh i str 70C (HM, Kapp Ahl og Lindex har godt utvalg..), prøv 80E... Føler at jeg skeier ut hver gang jeg investerer i nytt undertøy!
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2002 #10 Skrevet 21. mai 2002 Mitt problem er å finne en bikini der både truse og BH passer (i sett). Bruker 80C i BH og har smale hofter. Jammen bra at de har begynt å selge delene hver for seg. Hurra for H&M!!! Lindex har jo bra utvalg i størrelser. Lurer på hvorfor det søte/sexy undertøyet aldri finnes i annet enn A og B-cup jeg!?
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #11 Skrevet 22. mai 2002 Jeg ville spurt på Agjato(eller noe sånt) under smørsbroen ved kalmarhuset. Eller på Netty i vaskerelvsmauet. Det er spesialforetninger for undertøy. Ellers er det en butikk som selger badetøy på Galleriet. Håper du finner noe du liker. Selv kjøpte jeg min ensfargete bikini topp på Netty og har hatt den i 2 år og den er like fin ennå. Har ikke falmet engang.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #12 Skrevet 24. mai 2002 Å mine kjære medsøstre! Jeg trodde jeg var alene i hele verden om å ha denne str i bh! ( 70 c/d )Du finner kanskje 1 av 200 bh`er på H&M som er 70 C..Er jo bare 75 i alle skåler, eller 70 som bare går opp til B cup. Kapalh fører ikke denne str, må tro jeg har undersøkt..Lindex derimot gjør det, til og med ( sjelden da )i 70 D! Men utvalget begrenser seg jo da.. Bikinier, der har du problemet vet du..!! Small, medium -ja, as if! Må jo ha trekantbikini, for at noe skal passe. Hvilke bikinier har dere funnet da?
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #13 Skrevet 24. mai 2002 Hvis du finner en bikini i riktig kupp, men med stropper/remmer som er lik tykkelse på, går det greit ann å klippe av og sy festene på litt lengre inne. Sånn at du får rett str. rundt ryggen. Husk at kuppen blir str. ved høyere tall rundt ryggen.
Tull&tøys Skrevet 24. mai 2002 #14 Skrevet 24. mai 2002 Hei. Jeg vil bare si (i tilfelle dere ikke visste det...?) At 75b/70c har akkurat like store skåler!!! Og der er ikke såååå utrolig forskjell rundt ryggen heller. Det går jo an og prøve.....?
Lisemor Skrevet 24. mai 2002 #15 Skrevet 24. mai 2002 Ever wonder why A B C D E F are used to define bh. sizes? A-Almost boobs.B-Barely boobs.C-can do.D-dammgood.E-enormous.F-FAKE. Kom bare på denne. Jeg har lite bh-er for jeg liker best å gå uten.12
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #16 Skrevet 24. mai 2002 Jeg jobber i undertøysavdelingen på H&M. De aller fleste bh'er og bikinioverdeler kommer i str 70a-b, 75a-c, 80a-c og 85b-c. Ofte kommer de i 75-85d også, da som oftest uten innlegg av noe slag, og en sjelden gang 65a. H&M fører aldri større enn d-cup. Hittil i år har jeg kun registret en bikinioverdel/bh som ikke har kommet i de vanlige størrelsene. Det er den heklede bikinien som kom i fargevariantene lysegrønn og gul. Denne bikinien kom kun i størrelsene 34-38.
Leni Skrevet 24. mai 2002 #17 Skrevet 24. mai 2002 Jeg fikk beskjed om at det lages veldig få BH'er i str. 70 C, fordi det er så få som bruker den størrelsen! Det er et lite helvete å få tak i, så jeg gikk over til å kjøpe 75 C.
ivanka Skrevet 24. mai 2002 #18 Skrevet 24. mai 2002 var på forsøksvis bikini-shopping i dag, HÅPLØST. utslitt etter å ha prøvd alle jeg likte på h&m, men det var INGEN det gikk an å få skvisa puppene inn i. vanligvis bruker jeg c-cup i bh'er, men c-cup bikinier er tydeligvis mindre. puppene tøt ut i alle retninger selv når jeg tok ut innleggene, og HERREJEMINI hvor mange rare fasonger den biten som holdt seg inni toppen fikk. prøvde bl.a. den heklede nevnt ovenfor (hadde de ikke den i fjor også?) og det var det minst flatterende jeg kan huske å ha hatt på meg noensinne. og en trekantbikini i såkalt c-cup som knapt dekket brystvortene - hvorfor kaller de det c-cup når det knapt er plass til a-cup? og enten skviser de puppene flate, ellers er det push-up til haka... hjelpe meg. får nok slite på dem jeg allerede har i år.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #19 Skrevet 25. mai 2002 Kjære "tull & tøys"! Det er en GRUNN til at det finnes 70, 75. 80, 85 osv...Jeg er fullt klar over at skålen i 75 b er lik skålen i 70 c, men når jeg prøver 75 rundt ryggen, sklir den opp mellom skulderbladene og støtter ikke der den skal + det er ubehagelig. Det blir det samme som å si til ei som bruker 80 rundt, at hun kan jo bare presse seg inn i 75 - drit i om hun får pustebesvær...! Nei, vet du hva.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #20 Skrevet 25. mai 2002 "Tull & tøys"! Og det tror du ikke vi har gjort? Lite kjekt å gå med en bh som sklir opp mellom skulderbladene dine, og er mildt sagt ubehagelig å ha på seg...! Spør ei som bruker str 80 rundt ryggen om hun "vil prøve" å presse seg inn i 75 - pustebesvær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå