Gå til innhold

Hoven ankel etter fall i trapp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Falt i siste trappetrinnet i en trapp tidligere i dag, det gjorde fryktelig vondt i venstre ankel og høyre kne der og da, men haltet bare litt. Nå er den litt verre og er blitt hoven, kneet har også fått en kul.

Kan bøye foten nedover men ikke mye oppover, prøvd ispose, hjalp ikke.

Er det vits å dra til legen, eller gir det seg? Er jo ikke brudd da jeg kan gå på det, eller?

Det verste er vel at trappen var inne, og jeg har ikke gått på snørra på isen tidligere i år, typisk da? (Glad ingen så meg.... :P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har gjort det samme så du er ikke alene om å tryne sånn. Tror du kan ta det med ro. Kan jo ringe legen hvis hovenheten ikke går ned fort, og bare høre. Men mest sannsynlig har du nok bare vrikka den litt eller en liten forstuing.Kan du stå på beinet, tror jeg ikke det er noe brudd. Ikke belast ankelen for mye på et par dager ihvertfall ;)

Endret av Cordelia
Skrevet

Jeg trødde hardt over for ikke så lenge siden. Ankelen ble skikkelig hoven, blå og gjorde vondt. Kunne ikke gå på den eller bevege den slik jeg kunne før.

Men det gikk over! Kontaktet en kompis som er lege og han sa at jeg skulle bare ta det så rolig som mulig, gjerne surre den med tøy slik at den holdt seg stødig, men ikke noe krav.

For meg var det værst på 2 og 3 dagen, så gikk det over. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...