Gjest MrsL Skrevet 4. januar 2004 #21 Skrevet 4. januar 2004 Når jeg ser den tenker jeg nesten "Søren og at jeg allerede har kjøpt kjole", for denne var nydelig.............. *men det synes jeg jo min også er*
jea Skrevet 4. januar 2004 #22 Skrevet 4. januar 2004 Jo brudesalong i skien har dette merket..Men jeg har allerede bestilt kjole jeg da....
Po Pi Skrevet 4. januar 2004 #23 Skrevet 4. januar 2004 Hei Amelie! Dette var en utrolig nydelig kjole som du kan være kjempestolt av!
Diva Skrevet 4. januar 2004 #24 Skrevet 4. januar 2004 Den var kjempefin, elegant og ikke helt mainstream :D Flott valg : - )
Fru Snurp Skrevet 5. januar 2004 #25 Skrevet 5. januar 2004 Amelie: Kjolen din er virkelig lekker. Litt typete og moderne, og slik som jeg liker :-) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Jeg sliter VELDIG med å finne noe særlig utvalg i den type kjoler jeg liker. Det er jo bare nesten like kjoler med masse perler og dill på så langt øyet kan se jo :o Har vært i ganske mange salonger etterhvert, men har prøvd en god del også. Man sier jo at man må se kjoler på før de kommer til sin rett. Lydig som jeg er har jeg derfor prøvd de kjolene damene har tatt frem til meg etter at jeg har sagt hva jeg ønsker. Av de kjolene jeg har prøvd har INGEN av dem falt nok i smak til at jeg har lyst til å bruke den i mitt bryllup. Utvalget av "typete", moderne og enkle kjoler er rett og slett elendig! (beklager mitt frustrasjonsutbrudd i tråden din :-)) Men DIN kjole var fin, og helt klart en modell jeg ville prøvd med glede (og ikke bare fordi jeg etterhvert MÅ ha en kjole). Siden jeg liker kjolen din, har vi kanskje ikke så ulik smak heller, så du har kanskje tips til hvor jeg skal lete???
Jens Skrevet 5. januar 2004 #26 Skrevet 5. januar 2004 Nydelig kjole Amelie, men jeg hadde aldri i verden brukt slør til den. Tror den blir mye mer elegant uten og med håret oppsatt.
Amelie Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #27 Skrevet 5. januar 2004 Jens - Jeg var veldig negativ til slør selv, men etter å ha prøvd både med og uten (minst hundre ganger!), kom jeg til min store overraskelse fram til at det passer med slør! Det blir liksom prikken over i'en, hvis du skjønner :blunke: Frøken Snurp - Jeg skjønner veldig godt din frustrasjon! Var ganske oppgitt selv, etter å ha surfa på nettet og sett alle de "vanlige" kjolene, uten å finne noe jeg kunne tenke meg. Men så fikk jeg tips fra en fransk venninne om å kjøpe kjolen i Paris; større utvalg, billigere osv. Så jeg og mine to forlovere bestemte oss for å dra på en kombinert forlover- og brudekjoletur! Det ble en kjempesuksess, og som du skjønner så fant jeg drømmekjolen der! Vet ikke om det hjalp deg så mye, men hvis du kunne tenke deg å gjøre noe lignende, send meg en PM, så kan jeg maile deg informasjonen jeg har om butikker i Paris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå