Amelie Skrevet 3. januar 2004 #1 Skrevet 3. januar 2004 Jeg har endelig fått lagt ut kjolen min i forumets album! Her er altså kjolen jeg skal bruke 12. juni! Det er litt vanskelig å se at livet på kjolen er pyntet med perler. Ryggen er dekket helt opp til nakken og det er små hvite knapper helt til livet. Jeg skal ha både hansker (som på bildet) og langt slør. Hva synes dere? Amelie
-ida- Skrevet 3. januar 2004 #5 Skrevet 3. januar 2004 Helt nydelig, spennende hals og enkel og pen!!!
*marte* Skrevet 3. januar 2004 #6 Skrevet 3. januar 2004 Flott kjole! Enkel, elegant, og litt anderledes, du blir nok kjempefin! :D
Cajsa Skrevet 3. januar 2004 #11 Skrevet 3. januar 2004 Fy fillern, den var utrolig nydelig! Sånn har jeg også lyst på!!
julibrud 2004 Skrevet 3. januar 2004 #14 Skrevet 3. januar 2004 Den var faktisk veldig stilig, spør du meg
ringblomst Skrevet 3. januar 2004 #16 Skrevet 3. januar 2004 En kjole helt etter min smak, nydelig og litt annerledes .
Amelie Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #17 Skrevet 3. januar 2004 Jea: kjolen er av merket Pronuptia. Jeg er ikke sikker på om noen fører merket i Norge, men hvis du tilfeldigvis er en svipptur innom Paris vet jeg at de har en butikk der :D Ellers: tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! :blunke: Gøy at det er flere enn meg som er entusiastiske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå