Gå til innhold

Fullstendig uattraktiv for det motsatte kjønn,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, jeg vet egentlig ikke om denne tråden hører til her men jeg er tross alt singel og jeg mistenker at det blir slik i lang tid fremover :gjeiper:

On topic,

Jeg suger egentlig til å skrive slike tråder, føler alt blir så vanvittig rotete, dårlig skrevet og blir ofte alt for alvorlige. Men skal gi det et shot anyway :P

Jeg er en 21år gammel veldig uatraktiv gutt/mann og dette plager meg noe ekstremt for å være ærlig. Jeg fatter ikke hvordan jeg kan gjøre noe med det og jeg har egentlig mer eller mindre gitt opp hele kjærlighetslivet, gi opp kjærlighetslivet i en alder av 21? Galskap! du er jo så ung!, vel jeg tviler på at jeg kommer til å bli mer attraktiv med årene so i might aswell just call it quits right now.

Kunne antageligvis ha beskrevet megselv i detaljer, men føler det blir en for lang post om jeg gjør det, kan sikkert skrive det senere om nødvendig.

Det jeg egentlig lurer på er hvordan dere andre uattraktive mennesker takler dette? Hvordan kan jeg unngå å la det gå innpå meg? Tanken på et liv alene er trist, men har nå lest om 60-70år gamle jomfruer som har levd et fint liv uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så er du sikkert ikke så uattraktiv som du tror.. For det andre; hvorfor ikke finne noen på samme "nivå" som deg selv? Det bør vel gå an?

• Liker 8
Skrevet

Det man ofte ser er at man jakter for høyt. Finn deg en burugle, så kan dere være happy med hverandre.

• Liker 4
Skrevet

Hva legger du i veldig uattraktiv? Heldigvis for deg har vi menn større sjans en kvinner til å øke attraktiviteten vår! Tenker du på utseende, livssituasjon, lav sosial status eller hva er egentlig problemet ditt?

• Liker 1
Skrevet

hvordan ser du ut?? beskriv da.. tror ikke du er så fæl. selv de fæle har damer..

Gjest Katten.
Skrevet

Fiks selvtilliten din, fiks kroppsspråket ditt, fiks verdenssynet ditt = attraktiv mann.

• Liker 9
Skrevet

:klemmer:

For det første; attraktivitet er ikke medfødt. Hvis du hadde sett meg uten mitt fargede hår, sminken min, litt farge på kroppen, en god bh som holder puppene faste, klær som kler fasongen min og selvfølgelig med et stort smil og en god porsjon humor, hadde jeg rett og slett vært blodstygg. Og det gjelder ikke bare meg, det gjelder også alle mine venninner! (egentlig nesten alle damer som naturen ikke har velsignet med et fantastisk utseende) Jeg lover deg at fra naturens side er jeg akkurat den typen jente du kunne ha våknet opp med en søndagsmorgen og omtrent løpt hylende ut av rommet fra. Dette var da ikke jenta du la deg med i går?

Så, hvordan takler jeg å være født uattraktiv? Vel, Jenna Marbles har en genial

på akkurat det :P

Attraktivitet kan fint gjøres noe med, og ethvert utgangspunkt har forbedringspotensiale. Så godt som ingen er født attraktive... (selv om noen bare får alt gratis. Bastards!) dessverre er det de ferreste av oss som er det, og jeg vil gjerne ønske deg velkommen i klubben. :)

For meg som jente, er attraktivitet en kombinasjon av:

- utseende

- personlighet

- utstråling

"helloo mrs. Obvious". :P Og siden jeg ikke kjenner deg IRL, så er det vanskelig å si noe om de to siste tingene. Men på generelt grunnlag kan jeg si litt om gutters utseende, og hva de fleste jenter synes er attraktivt. So, here we go, if you're interested:

Med mindre du er født med en eller annen mystifistisk kronisk ansiktssykdom, tviler jeg på at du kan være så ille. Og synes du faktisk at du er SÅ ille, så kan det gjøres noe med det også. :P Har du massive problemer med kviseutbrudd? Gå til en lege å få noe utskrevet. Har du monobryn? Napp dem. Har du unormalt langt, ekkelt skjegg? Fjern det. Har du gule tenner? få tak i noe billig blekemiddel på internett. Har du briller? forsikre deg om at de virkelig kler deg, eller gå for kontaktlinser. Det er ingen skam å være litt forfengelig! Og ansiktet er jo sjelens speil osv. Hehe

Lær deg litt om klær og stil. Hvis du ikke har vært borti dem før har www.0330.no en genial blogg som tar opp nettopp det her. Hvordan gutter kan kle seg for å virke maskuline, kjekke og classy på en gang, og nei - det trenger ikke å være dyrt!

Gå til en frisør og få klippet håret i en fasong som passer deg. Med mindre du har en veldig spesifikk stil, prøv å holde det relativt kort. Og for all del - vask det ofte (selv om du mest sannsynlig gjør det allerede). Ingenting er mer turnoff en skikkelig fett, klissete guttehår.

Vær nøye med kroppslig hygiene, bruk deo og vask deg ofte etc. etc. (GANSKE sikker på at du gjør det her allerede, så det er nesten ikke verdt å nevne!)

Med mindre du har en ufyselig personlighet, burde du om du gjør et par av disse tingene allerede, være normalt attraktiv! MINST!

Og som jente må jeg nevne at utseende (faktisk) ikke er alt. :) Selv om du kanskje tenker at du kommer til å leve alene resten av livet, så tilsier mailen din faktisk at du er over normalt oppegående , og da er sannsynligheten liten for at du kommer til å ende opp alene :P

Håper jeg ikke fornærmet noen med mitt lille foredrag. Takk for meg! :takke:

• Liker 14
Skrevet

For det første så er du sikkert ikke så uattraktiv som du tror.. For det andre; hvorfor ikke finne noen på samme "nivå" som deg selv? Det bør vel gå an?

Det man ofte ser er at man jakter for høyt. Finn deg en burugle, så kan dere være happy med hverandre.

Rent hypotetisk: hvis jeg er "stygg" og bare kan få "stygge" damer, så lever jeg heller resten av livet uten dame.

Man skal være veldig stygg for at det ikke skal være noe håp, og så stygg tviler jeg på at TS er.

Gjør uansett det beste ut av det, fiks håret, få tak i noen ordentlig klær, tren osv. Det kan gjøre underverker.

Skrevet

Rent hypotetisk: hvis jeg er "stygg" og bare kan få "stygge" damer, så lever jeg heller resten av livet uten dame.

Man skal være veldig stygg for at det ikke skal være noe håp, og så stygg tviler jeg på at TS er.

Nettopp. Ergo er jeg evig singel, for å ta til takke med det som er på mitt eget nivå, det gidder jeg ikke.

Gjest Katten.
Skrevet

Men så har du fordelen med å være mann. Med en superb klesstil, en veltrent kropp, fantastisk utstråling og selvtillit, så kan du få stort sett hvem som helst.

• Liker 1
Skrevet

A real man creates his own luck! :)

Du har langt større kontroll over ditt eget liv enn du tror og har alt fått mange gode råd her til å komme i gang.

• Liker 1
Skrevet

enig med de andre. Du må 1) jobbe med selvtilliten, begynne å se litt lysere på livet. 2) gjøre en innsats for å forbedre ditt eget utseende (som Marenh nevner). Viktigste er å se sunn, frisk og normal ut- ikke å se modellkjekk ut. Jenter er langt mindre overfladiske enn gutter, så en positiv og hyggelig personlighet kommer du langt med. :klemmer:

Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Så sympatisk. Så lenge en dame ikke er pen nok er det ikke mulig at hun kan inneha andre kvaliteter som gjør henne verdt å ha i hus?

Men er enig i at TS og de fleste andre kan heve sin egen attraktivitet flere hakk med litt innsats. Synes også 21 år er for tidlig å slå fast at man er håpløs. Noen er "late bloomers" og det skjer mye både fysisk og psykisk de neste ti åra.

• Liker 4
Gjest Cosette
Skrevet

Men hvis du er stygg (hypotetisk), så ønsker du vel at noen skal klare å se forbi det rent fysiske og oppdage alle dine gode kvaliteter.

Da skylder vel du såkalte stygge damer å gjøre det samme?

• Liker 3
Skrevet

Men hvis du er stygg (hypotetisk), så ønsker du vel at noen skal klare å se forbi det rent fysiske og oppdage alle dine gode kvaliteter.

Da skylder vel du såkalte stygge damer å gjøre det samme?

Ja, det er fint om mine gode kvaliteter blir lagt merke til, men hvis jeg er stygg så forventer jeg ikke at særlig mange skal forelske seg i meg.

Etter hvert som man blir eldre spiller utseendet en mindre og mindre rolle, men jeg kommer til å bli ganske gammel før det blir "uvesentlig".

Da forventer jeg heller ikke at damer skal se forbi mitt utseende, fortsatt forutsatt at jeg er stygg.

Skrevet

Hva legger du i veldig uattraktiv? Heldigvis for deg har vi menn større sjans en kvinner til å øke attraktiviteten vår! Tenker du på utseende, livssituasjon, lav sosial status eller hva er egentlig problemet ditt?

Not the case.

Fysisk sett, hvis en mann ikke har pent ansikt, så kan han ikke kamuflere feilene med sminke på samme måten som kvinner kan. Heller ikke ordne håret sånn som kvinner, for å gjøre en merkbar forandring på sitt utseende.

Eller hvis en mann tjener mye penger, så er han ikke mer attraktiv, hvis han ellers er "stygg", og har null sjarm.

• Liker 2
Skrevet

Så sympatisk. Så lenge en dame ikke er pen nok er det ikke mulig at hun kan inneha andre kvaliteter som gjør henne verdt å ha i hus?

Men er enig i at TS og de fleste andre kan heve sin egen attraktivitet flere hakk med litt innsats. Synes også 21 år er for tidlig å slå fast at man er håpløs. Noen er "late bloomers" og det skjer mye både fysisk og psykisk de neste ti åra.

Det handler ikke om å være venne-samboere, men å ha en kjæreste, kone, whatever. Da spiller utseendet også inn.

Skrevet

Not the case.

Fysisk sett, hvis en mann ikke har pent ansikt, så kan han ikke kamuflere feilene med sminke på samme måten som kvinner kan. Heller ikke ordne håret sånn som kvinner, for å gjøre en merkbar forandring på sitt utseende.

Eller hvis en mann tjener mye penger, så er han ikke mer attraktiv, hvis han ellers er "stygg", og har null sjarm.

Helt riktig! Sminke kan gjøre underverker! Den luksusen har foreløpig ikke menn.

Skrevet

Helt riktig! Sminke kan gjøre underverker! Den luksusen har foreløpig ikke menn.

Heller en stygg mann, enn en sminket en! :eeeh:

• Liker 2
Skrevet

Heller en stygg mann, enn en sminket en! :eeeh:

Tviler på at holdningene rundt dette vil være de samme om noen år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...