Aldrisur Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Opplever ofte at mine innlegg blir strøket når moderatorene har vært på ferde. Og det er helt sikkert fortjent da jeg har lett for å la fingrene løpe over tastaturet før jeg har tenkt gjennom om jeg bryter KGs regler. Men har også forstått at det finnes mange uskrevne regler på dette forumet. En av de er å ikke skrive med caps lock på, en annen at man ikke skal skrive i kursiv? Hvorfor ikke? Og hvilke andre uskrevne regler bør en forholde seg til for ikke å "dumme seg for mye ut?"
Gjest Luksus Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Opplever ofte at mine innlegg blir strøket når moderatorene har vært på ferde. Og det er helt sikkert fortjent da jeg har lett for å la fingrene løpe over tastaturet før jeg har tenkt gjennom om jeg bryter KGs regler. Men har også forstått at det finnes mange uskrevne regler på dette forumet. En av de er å ikke skrive med caps lock på, en annen at man ikke skal skrive i kursiv? Hvorfor ikke? Og hvilke andre uskrevne regler bør en forholde seg til for ikke å "dumme seg for mye ut?" Kanskje fordi moderatorene skriver i kursiv når de legger igjen spor i en tråd som har blitt ryddet?
Gjest Bond Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Kanskje fordi moderatorene skriver i kursiv når de legger igjen spor i en tråd som har blitt ryddet? Det er slik moderatorer skiller mellom å være bruker og modde - alle modderatorinnlegg er i kursiv og når moddene skriver som vanlige brukere da brukes det ikke kursiv. Slik som nå Eller kan jeg sikkert ramse opp en haug, men synes i grunn at følger man grei nettikette, tar forbehold til kardemommeby, viser respekt mot andre og diskuterer helst sak og ikke person, da kommer man ganske langt. Men eh, føler nesten jeg burde skrive dette i kursiv siden jeg føler det blir veldig moddesnakk nå, men hmph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå