AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er så lei av å bruke høvel og voks og hårfjerningskrem! Barberte meg nedentil i går, ny høvel, masse skum osv. Likevel kjente jeg små stubber da jeg var ferdig. Og i dag stikker det noe forferdelig. Hvordan fungerer en epilator? Kan den brukes i underlivet - f.eks i bikinilinjen? Kan man bruke den for å fjerne alt av hår? Innbiller meg at det gjør forferdelig vondt? Noen som kan anbefale en god epilator?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Au au, epilator i bilinilinjen gjør nok vondt ja. Jeg bruker min under armene, og såklart på leggene men det var &%¤# vondt første gangen under armene - det går bedre nå heldigvis. Leggene er tilnærmet smertefritt hos meg i hvert fall, mulig det er verre for andre? Bikinilinjen tar jeg med høvel; jeg er ikke modig nok til å bruke epilator der.
Myldre Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 jeg har brukt epilator til underlivet, ja, det gjorde vondt men det gikk veldig bra med noen pauser =P 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Au au, epilator i bilinilinjen gjør nok vondt ja. Jeg bruker min under armene, og såklart på leggene men det var &%¤# vondt første gangen under armene - det går bedre nå heldigvis. Leggene er tilnærmet smertefritt hos meg i hvert fall, mulig det er verre for andre? Bikinilinjen tar jeg med høvel; jeg er ikke modig nok til å bruke epilator der. Det er egentlig bikinilinjen jeg er mest misfornøyd med å bruke høvel på. Uansett hvor varm og fuktig huden er, hvor mye skum jeg bruker eller hvordan høvel jeg bruker så blir det ikke bra. Det stikker fram bittesmå hårstubber uansett. Og jeg barberer neste alt nedentil, beholder kun en firkant av hår øverst. Det vil si at jeg barberer de ytre kjønnsleppene og litt innover også for å få vekk alt. Og så går det ikke vekk uansett! Jeg er så lei det og jeg synes det er så stygt (og ubehagelig) med alle småstubbene som står igjen og de som kommer kun få timer senere. Har andre tips til hvordan man kan fjerne alt? Hårfjærningskrem beregnet for underlivet? Finnes det? TS
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Kan dere anbefale en god epilator? TS
melly666 Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Hårfjerningskrem for underlivet Jeg synes ikke den virker så bra, men andre elsker den. Så er jo verdt et forsøk. Boksen holder lenge iallefall, og har aldri reagert allergisk på den. Bruker den på venusberget og bikinilinjen. Tror ikke jeg tør å teste epilator der nede, men hvis noen har gjort det og har hatt positive opplevelser er det bare å komme med de :gjeiper:
WhiteDiamond Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Jeg bruker epilator til underlivet, fungerer kjempefint og smerten er nesten ikke-eksisterende etter nesten to års bruk. Jeg har en rosa fra Phillips 1
enmederfaring Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Jeg fikk epilator i julegave, og jeg ble dødsglad når jeg fikk den. Helt til jeg prøvde den.. SYKT hvor vondt det gjorde, og jeg føler jeg har høy smerteterskel til vanlig.. På leggene kittet det egentlig bare, men bikinilinjen gjorde dødsvondt, og under armene kittet det også samtidig som det gjorde vondt..
nurse07 Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 Drikk et par glass vin før du begynner, det funker :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Da er epilatot innkjøpt og prøvekjørt! Klart det gjorde vondt, alle som har nappet hår vet at det gjør vondt. Men det gjorde ikke på langt nær så vondt som jeg hadde fryktet. Leggene er nå hårfrie og silkemyke! Bikinilinjen var litt verre, ømtålig hud der, ja. Men det gikk greit, spent på hvor lenge det varer. Jeg forsøkte meg også litt mer på hårene i underliver, men det var rimelig vondt. blir å forsøke på nytt en annen gang. Hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #12 Skrevet 7. februar 2012 Vår frysninger bare jeg tenker på å epilere leggene, jeg for meg funker ikke epilator særlig bra på leggene, har mørke hår, så det er liksom alltid noen synlige med den metoden. Men mener jeg har prøvd å ta bikinilinja i hvert fall med epilator, med tilvenning bør både den og venusberget gå greit (tror jammen jeg skal prøve igjen snart) - nærmere kjønnsleppene ville jeg ikke vurdert...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #13 Skrevet 7. februar 2012 Bruker den på lår, bikiniområdet og under armene. På leggene får jeg bare inngrodde hår av den desverre
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #14 Skrevet 10. februar 2012 TS: Hvilken kjøpte du? Jeg kjøpte en rimelig for å ikke legge for mye i det dersom jeg ikke klarte å bruke den En fra Braun, mener den heter Silk epil Jeg synes den fungerer kjempefint, men så har jeg ingen å sammenlikne med, da TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå