mocci Skrevet 25. januar 2012 #1 Del Skrevet 25. januar 2012 Hu hei, mitt shoppinghjerte fryder seg, jeg skal nemlig til Århus i påskeferien. Dette er min første tur til Århus, hva bør jeg få med meg av shopping (klær og interiør)? Tar gjerne imot tips om gode spisesteder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 26. januar 2012 #2 Del Skrevet 26. januar 2012 Heia,ja har o fine gågater der nede og gamlebyen har jo koslige gater.Ligger noen interiør butikker der,finner jo aldri det i gågatene.Hyllen en koslig liten butikk og La Maison ganske stor butikk.Er de jeg besøker,ser det erlitt annet au der kommer ann på hva du liker..Så har du jo Bruuns galleri,ett stort kjøpeenter som ligger i enden av gågade motsatt ide,går inn på togstasjonen så er du der,ligger en interiør der au.Ang.klær så er jeg kun innom der de selger Culture,Cream og den stilen så liker du ikke det så kan jeg ikke hjelpe.Jensens Bøfhus spiser jeg alltid på,kjempegod mat.Husk på at alt er jo stengt på helligdagene der au og sikkert bare åpent få timer på påskaften,de er kjipere på åpningstidene der enn her hjemmme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2012 Vi skal være i Danmark en hel uke slik at shoppingen foregår dagene forut helligdagene (skjærtorsdag). Cream stilen er ikke helt meg men takk for tips. Spisestedet må prøves også, hørtes lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Del Skrevet 26. januar 2012 Vi skal være i Danmark en hel uke slik at shoppingen foregår dagene forut helligdagene (skjærtorsdag). Cream stilen er ikke helt meg men takk for tips. Spisestedet må prøves også, hørtes lovende ut. Hva er du på jakt etter? Klær, sminke.. etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 26. januar 2012 #5 Del Skrevet 26. januar 2012 Topshop og Magasin Og New Yorker for undertøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 27. januar 2012 Hva er du på jakt etter? Klær, sminke.. etc. Klær og sko, fortrinnsvis gjerne spesielle, små butikker, ikke butikk kjeder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #7 Del Skrevet 27. januar 2012 Klær og sko, fortrinnsvis gjerne spesielle, små butikker, ikke butikk kjeder. Åkei, så ble det litt værre å anbefale noe. Jeg bor i DK, men ikke Århus, så kjenner ikke til alle disse småbutikkene i den byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 27. januar 2012 #8 Del Skrevet 27. januar 2012 Klær og sko, fortrinnsvis gjerne spesielle, små butikker, ikke butikk kjeder. Heia,ja da må du utenfor gågatene og bort i gamlebyen,åssen klemerker er du vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvor kan det være greit å parkere? Vi kommer med bil sørfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 28. januar 2012 #10 Del Skrevet 28. januar 2012 Anbefaler mat på Sharks, amerikansk diner-stil. Husker ikke adressen, kun vært der to ganger. I gatene mellom universitetet, havna og sentrum er det søte gågater, med en herlig vin- og bokcafe. I gågaten er det mye småbutikker, lite kjeder, men med noen kjente merker. Eeelsker shopping i Århus! Jeg skal dit i mars, gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 28. januar 2012 #11 Del Skrevet 28. januar 2012 Heia,pleier å parkere i sallings parkeringshus,da er du rett ved gågate,det er greit skilta når du kommer inn til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 29. januar 2012 Har dere forresten vært på storcenter Nord eller City Vest? Er de kjøpesentrene verdt et besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 30. januar 2012 #13 Del Skrevet 30. januar 2012 Har dere forresten vært på storcenter Nord eller City Vest? Er de kjøpesentrene verdt et besøk? Ja,har vært på de,er jo kjedebutikker da.Så du finner jo butikkene i byen og på bruuns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå