AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg hadde gledet meg til dette programmet i dag, men greide å glemme det. Går i reprise på søndag fant jeg ut, så får prøve å huske det da. Hva synes dere, de av dere som fikk det med dere? Var det verdt å få med seg?
Envy Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Det var kjempefint! Også fikk jeg farmen assossiasjoner, siden det var samme forteller og samme "opplegg". ..men jeg så ikke slutten for jeg ville ikke at noen av duellantene skulle ryke ut, så jeg ville ikke se hvem det ble 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Såpass ja, da høres det ut som jeg har noe å glede meg til! Setter det på opptak på Get-boksen med en gang! 1
Envy Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Såpass ja, da høres det ut som jeg har noe å glede meg til! Setter det på opptak på Get-boksen med en gang! Do it
Gjest Jytte Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Rørende og fint program - gleder meg til å følge dem videre. Jeg så på duellen selvom jeg egentlig ikke ville at noen av dem skulle dra hjem.
challenger Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Var jo en skikkelig kjekkas han som måtte dra hjem, synd vi ikke får se mer til han:( Broren var ikke akkurat like kjekk nemlig:p 1
Envy Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Var jo en skikkelig kjekkas han som måtte dra hjem, synd vi ikke får se mer til han:( Broren var ikke akkurat like kjekk nemlig:p Åååånei, var det Afzar som måtte dra? Hadde håpet det var en eller annen twist på slutten der som jeg gikk glipp av Det var synd, han var skikkelig behagelig på øynene (mildt sagt) også virket han som en likandes kar ..men, Herman trenger vel turen mer da, tross alt
challenger Skrevet 27. januar 2012 #8 Skrevet 27. januar 2012 Åååånei, var det Afzar som måtte dra? Hadde håpet det var en eller annen twist på slutten der som jeg gikk glipp av Det var synd, han var skikkelig behagelig på øynene (mildt sagt) også virket han som en likandes kar ..men, Herman trenger vel turen mer da, tross alt Ja dessverre:( Hadde egentlig lyst til at begge de to skulle bli jeg, Herman trengte det jo mest på en måte(men han havna på kjøret etter han kom hjem igjen:s), men samtidig ville jeg jo ha noe "eyecandy"
makkapakka Skrevet 1. februar 2012 #9 Skrevet 1. februar 2012 feig duell i kveld. heldigvis gikk det i den svakes favør..
challenger Skrevet 1. februar 2012 #10 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Noen som kan hjelpe meg å huske hvor jeg har sett hun Elisabeth(?) før? Det er nemlig noe fryktelig kjent med henne! Glem det, jeg fant det ut helt selv:p Hun var nemlig med i 3 bryllup som gikk på tv3 i fjor! Endret 1. februar 2012 av challenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå