Gå til innhold

Innavlsgrad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene til hunden min er halvsøsken, hvordan finner jeg ut innavlsgraden på min hund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er medlem av NKK, kan du logge deg inn på dogweb og finne graden der.

Skrevet

Ellers var visst svaret 12,5%

Skrevet

Hvis du er medlem av NKK, kan du logge deg inn på dogweb og finne graden der.

Jeg er ikke det, derfor jeg prøver og finne ut hva graden er, for og melde henne inn :P

Skrevet

Ellers var visst svaret 12,5%

Er det tillatt og medle henne inn, når hun har 12,5% i innavl da? :)

Skrevet

Hva mener du med å melde henne inn?

Skrevet

Hva mener du med å melde henne inn?

Bli medlem :P registrere henne

Skrevet

Bli medlem kan du gjøre uten å vite innavlsgraden.

Hvis hun er en rasehund, har hun stamtavle, og da er hun allerede registrert. Har hun ikke stamtavle, er det lite du får gjort for å få henne registrert.

Skrevet

Bli medlem kan du gjøre uten å vite innavlsgraden.

Hvis hun er en rasehund, har hun stamtavle, og da er hun allerede registrert. Har hun ikke stamtavle, er det lite du får gjort for å få henne registrert.

Hun er renraset, det er bare at foreldrene hennes er halvsøsken.. Men jeg må være medlem i NKK, for å kunne melde meg inn i andre hundeklubber. Men stamtavle? det var typarring, egentlig skulle hun ikke bli "unnfanget".

Skrevet

Hun er renraset, det er bare at foreldrene hennes er halvsøsken.. Men jeg må være medlem i NKK, for å kunne melde meg inn i andre hundeklubber. Men stamtavle? det var typarring, egentlig skulle hun ikke bli "unnfanget".

Det er omvendt. Du må være medlem av en samarbeidende hundeklubb for å bli medlem av NKK.

Skrevet

Det er omvendt. Du må være medlem av en samarbeidende hundeklubb for å bli medlem av NKK.

Hmm, det var rart, for skulle til og melde meg inn i en hundeklubb, men så sto det at for og melde meg inn i den hundeklubben, måtte jeg være medlem i NKK..

Skrevet

Hmm, det var rart, for skulle til og melde meg inn i en hundeklubb, men så sto det at for og melde meg inn i den hundeklubben, måtte jeg være medlem i NKK..

Så vidt jeg vet kan du ikke lenger bare være medlem av NKK. Du må melde deg inn i en hundeklubb først, og så blir du automatisk medlem av NKK.

Har du prøvd å melde deg inn via denne siden: https://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=11774

Skrevet

Så vidt jeg vet kan du ikke lenger bare være medlem av NKK. Du må melde deg inn i en hundeklubb først, og så blir du automatisk medlem av NKK.

Har du prøvd å melde deg inn via denne siden: https://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=11774

Skal prøve til der :)

Takk for gode svar :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...