Gå til innhold

Noen som vet pris på Vipp Søppelbøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjeeempelyst på en "Vipp" søppelbøtte, men er usikker på hva de koster. Er det noen som vet hvor mye en slik som dette koster (Modell Vipp 15)?

http://www.vipp.dk/images/imgMvipp15_white.jpg

Har ikke mulighet til å komme meg til et sted som selger de før om noen uker og jeg bare vite hvor lenge jeg må sulte for å få råd til å kjøpe en. :wink::roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk - og Oj! :o

Jeg må visst sulte en uke lengere enn jeg hadde håpt... :-?

• 4 år senere...
Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet

Hei

Prisen på vipp 15 er 2095,- veiledende.

Skrevet

De selges av og til brukt.

Jeg har kjøpt en brukt en for ca halv pris.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe Vipp søplebøttene i Oslo/Akershus bortsett fra på House of Oslo?

Skrevet

De har dem blant annet på Ting (Wessels plass bl.a).

Forøvrig anbefales Vipp håndklær.

Gjest Gjest_Mathilda_*
Skrevet
De har dem blant annet på Ting (Wessels plass bl.a).

Forøvrig anbefales Vipp håndklær.

Ja, sikkert bra de for folk som gidder betale 400 kroner pr. stk for et håndkle. Det kunne ihvertfall aldri falle meg inn. Har kjøpt meg en Vipp-dunk som jeg har på badet - men håndkle valgte jeg fra annen produsent.

Skrevet
Ja, sikkert bra de for folk som gidder betale 400 kroner pr. stk for et håndkle. Det kunne ihvertfall aldri falle meg inn. Har kjøpt meg en Vipp-dunk som jeg har på badet - men håndkle valgte jeg fra annen produsent.

Det er ikke alle som gidder å betale to tusen for en søppelbøtte heller ;)

Gjest Gjest_Mathilda_*
Skrevet
Det er ikke alle som gidder å betale to tusen for en søppelbøtte heller ;)

Jeg synes det er helt greit å betale 2000 kroner for en Vipp-dunk, det er snakk om en kvalitet som er hinsides alle lignende søppelbøtter, og når jeg først pusset opp badet for flere hundre tusen så syntes jeg en Vipp-dunk var helt super.

I forbindelse med oppussingen skulle jeg fornye hånklærne mine og var og tittet på Vipp-håndklærne. Men siden jeg skal ha hvite håndklær - og vi er en familie på 4 voksne personer så ville det vært den reneste galskap å kjøpe Vipp-håndklær til 400 kroner pr stykk.

Jeg skulle ha minst 10 håndklær, i tillegg til vaskekluter - så jeg er veldig fornøyd med de langt rimeligere håndklærne jeg endte opp med. Da er det heller ikke krise om det skulle havne en svart sokk mellom håndklærne i klesvasken, noe som hadde vært tragisk med en maskin full av 400-kroners håndklær.

Så sammenligningen din Vipp-bøtte kontra håndklær er jeg ikke enig i.

Skrevet

Jeg bare prøver å få fram at vurderinger er forskjellige og egentlig ikke sammenlignbare. Jeg trenger ikke 10 håndklær, så da er det helt greit å bruke mer penger på dem.

Gjest Gjest_Mathilda_*
Skrevet

Ja, det var jo akkurat det jeg og sa. At de håndklærne er fine for de som ønsker å betale 400 kroner pr stk for et håndkle.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også Vipp-bøtte, men ville aldri betalt 400 for et håndkle. Likevel er jeg veldig enig med Ciara da - både søppelbøtte og håndkleprisen er egentlig hinsides hva man trenger betale for å få nevnte ting.

for mitt vedkommende er det slik at; søppelspannet er dritkult, et håndkle er nå et håndkle liksom... *jada, fiksert* :fnise:

Skrevet

Jeg kunne godt betalt mer enn 400,- for et håndkle jeg visste var fantastisk. Det er nemlig utrolig stor forskjell på håndkler :sjarmor:

Skrevet

Jeg får litt vondt i magen av å bruke 400,- på et håndkle - 150 derimot er helt ok. Derfor har jeg bare den minste størrelsen av Vipp-håndklærne, perfekte til "henger-ved-vasken-håndkle". Kjøper inn et nå og et da. Er veldig fornøyd med kvaliteten!

Har forøvrig Vipp 9, 11 og 13 også. Må jo matche, skal vite :fnise:

Skrevet

Jeg ønsker meg nordhåndklene etter tips her inne jeg, de tror jeg koster mye mer enn 400,- pr stk :sjenert:

Skrevet

shiit :-P

hva er som gjør denne søpplebøtta så bra ?

Skrevet
shiit :-P

hva er som gjør denne søpplebøtta så bra ?

Kvalitet, design, utskiftbare deler, tilhørende søppelposer, stort utvalg i størrelser.. Og så er det ekstra spennende å se hvilken farge som blir Limited Edition hvert år :lur:

Gjest Elastica
Skrevet (endret)
Kvalitet, design, utskiftbare deler, tilhørende søppelposer, stort utvalg i størrelser.. Og så er det ekstra spennende å se hvilken farge som blir Limited Edition hvert år :lur:

Hva er fargen i år, vet du det?

Egentlig ønsker jeg meg en antrasittgrå, men det hadde vært moro med noe annet også. Oransje, kanskje? Vet du om det finnes?

Endret av Elastica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...