Gå til innhold

Grys bryllupsbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har den?

Er den nyttig? Fikk du noe ut av den? Gøy å lese?

Er det billigere å kjøpe den her gjennom Kvinneguiden enn i vanlig bokhandel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har den, og jeg syntes den er super bra. Anbefaler alle bruder å kjøpe den, da den har nyttig informasjon og det står ting man kanskje ikke husker på at man bør gjøre.

Så den bør du skaffe deg. :D

Vet ikke om den er billigere dessverre...

Skrevet

Den er da sikkert verdt prisen, hvis du anbefaler den til alle bruder.

Vurderer nå sterkt å gå til anskaffelse av den nå ja :P

Skrevet

Boken kan kjøpes her.

Det er ikke billigere å kjøpe gjennom Kvinneguiden, boken koster det samme over alt, men om du kjøper gjennom linken over, støtter du samtidig KG med noen kroner :-)

Skrevet

Jeg har den også, synes den er nyttig. Spesielt greit er det med tidsplanen, busjettliste og andre lister. Og så er den fin for å få inspirasjon :D

Skrevet

Jeg har mamma, jeg! :ler:

Tviler på at jeg trenger den boken da, selvom den er sikkert nyttig :blunke:

Skrevet

Kjøpte boken i dag. I butikken. Sorry Gry.. Klarte ikke vente :oops:

Lover å klikke på masse reklame i dag istedet! :P

Bare kikket fort gjennom boken, men tror den kan bli et flott minne å ta vare på!

Skrevet

Jeg vant den i KG`s adventskalender i år og gleder meg til den kommer i posten en gang i januar.

Ëlsker slike ting og regner virkelig med å få bruk for den disse siste månedene før bryllupet

Skrevet

Jeg så på boken i en bokhandel i vår og synes den så kjempefin ut! Men jeg følte allikevel at den ikke var noe for meg da, rett og slett fordi jeg fant den for sent og hadde funnet ut av det meste som står der andre steder...

Men jeg kan virkelig anbefale boken altså!

Skrevet
Kjøpte boken i dag. I butikken. Sorry Gry.. Klarte ikke vente :oops:

Lover å klikke på masse reklame i dag istedet! :P

Bare kikket fort gjennom boken, men tror den kan bli et flott minne å ta vare på!

He-he, det er første gang jeg har hørt noen si "sorry" for å ha kjøpt boken ;-) Jeg synes selvsagt det er flott at dere kjøper boken, uansett hvor dere kjøper den!

Skrevet

Bra! For jeg er ikke sorry for det faktum at jeg kjøpte boka. Liker den veldig godt jeg! :P

Skrevet

Jeg kjøpte boken for en stund siden, og synes det er en helt grei bok. For de som er aktive på KG, så er kanskje boken unødvendig...men det er jo gøy å lese allikevel...og hyggelig å støtte Gry! :wink:

Kjøpte en annen bryllupsboks før vårt bryllup, og den synes jeg er ennå bedre. Men det er mer en minnebok....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...