Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at de som har små pupper går opp mer enn de som har store fra før? Noe som kan gjøres for å forhindre hengepupper i etterkant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig individuelt, uansett om man har store eller små pupper fra før... Mine vokste omtrent ingenting i svangerskapet, men gikk opp to cupstørrelser da melka kom, og så én ned igjen da produksjonen ble stabil. Hadde ganske små pupper fra før.

Tror ikke du kan gjøre noe fra eller til. :)

Skrevet

Mine vokste fra D til G ila. de første månedene, og I-cup var for lite da melka kom. Heldigvis gikk puppene litt tilbake, så jeg trengte ikke kjøpe større enn I.

Nå er jeg gravid på nytt (ni uker), og puppene har vel vokst rundt en cupstørrelse. Håper de ikke vokser like mye denne gangen.

Skrevet

Jeg er en av de som ikke får større pupper under graviditeten (venter barn nr 3), kunne gjerne vokst en cup for min del men neida :gjeiper: Bruker 80B til vanlig og som gravid.

Når jeg ammet gikk jeg opp 2 str til D-cup de første ukene, deretter stabiliserte det seg og jeg gikk ned til C og brukte det ut ammeperioden. Gleder meg litt til å få c-cup igjen snart :gjeiper:

Skrevet

I første svangerskap gikk de vel fra C til D ila graviditeten. Da melka kom var jeg plutselig oppe i G! Så stabiliserte de seg på D/E så lenge jeg ammet hele døgnet, D etter at jeg sluttet med nattamming og til en litt større C enn jeg hadde før det siste halvåret med amming da jeg bare gå morgen og kveld.

Tilbake til helt samme størrelse og form (null heng) den ene måneden det gikk fra jeg sluttet helt å amme til jeg ble gravid på ny. Har ikke akkurat noen tips om hvordan man unngår hengepupper, jeg har nok bare vært veldig heldig med elastisiteten i huden ifm graviditet og amming. Ingen strekkmerker heller. Noe jeg ikke hadde trodd i det hele tatt på forhånd, for jeg er full av strekkmerker fra puberteten...

Skrevet

Gikk fra A til B når melka kom. Er A igjen nå, ser helt lik ut.

Skrevet

A til B.

Trodde det skulle bli en mye større forskjell, men nei. ;)

Skrevet

Jeg gikk fra A til E. :sjenert:

Nå når jeg kun ammer morgen og formiddag er jeg tilbake på en C.

Skrevet

Gjekk frå E til G før melka kom, e spent på kor dette skal ende...

Skrevet

Ingen strekkmerker heller. Noe jeg ikke hadde trodd i det hele tatt på forhånd, for jeg er full av strekkmerker fra puberteten...

Har lest, for ikke lenge siden, at strekkmerkene gjerne kommer når man er yngre pg.a. hormoner. At ferre "eldre" gravide får strekkmerker kontra yngre. Avsporing...

Jeg var en A-cup da jeg ble gravid for mange år siden. Puppene kom ikke før samme dagen jeg fødte. Da ble de vel en C, men ble raskt en liten B.

Nå har jeg juksepupper, og er 70D. Spent på hva som skjer med puppene denne gang, og det hadde vært fint om ikke jeg gikk opp 3 cup-størrelser som jeg leser av andre her :gjeiper:

Skrevet

Har lest, for ikke lenge siden, at strekkmerkene gjerne kommer når man er yngre pg.a. hormoner. At ferre "eldre" gravide får strekkmerker kontra yngre. Avsporing...

Tja, jeg var 33 da jeg fødte første gang, så klassifiserte vel antagelig som "eldre" gravid. ;)

Avsporing slutt!

Skrevet

Gikk fra B til E i graviditeten, og opp til F da melka kom. Holdt meg på F til jeg sluttet og amme, og gikk deretter ned til en D.

Var D fram til neste graviditet, og egentlig gjennom det meste av denne. Gikk opp igjen til F når melka kom igjen. Og holdt F gjennom ammeperioden også denne gangen.

Tror ikke det er helt normalt da...

Skrevet

Jeg gikk fra C til D forrige uke. Da var jeg 6 uker på vei. Håper ikke de blir noe særlig større nå.

Skrevet

Har gått opp 1 cup i graviditet og 1 cup under amming. Gikk tilbake til normalen igjen sist. Jeg har også økt en str i omkrets i svangerskapet da babyen har gjort meg bredere over ribbeina. Det har også trukket seg tilbake etter fødsel.

Skrevet

Fra B til C. Ammer fortsatt, så vet ikke hvordan det ender - antagelig tilbake på B :filer:

Skrevet

Jeg hadde et sted mellom A- og B-cup. Gikk opp til D. Husker jeg måtte kjøpe bikini i hver sin størrelse siden jeg kun var 34 nedentil.

Skrevet

Gikk fra C til G i svangerskapet og H når melka kom. (H-melk :fnise: ) Ferdig å amme nå og er C igjen. Dog litt slappere... Dere som forble litt større enn før, veier dere det samme som før eller har det noe med økt vekt også..? Jeg veier nå 4 kg mindre enn før jeg bør gravid (og 26 kg mindre enn ved fødsel :haar: ) Nysgjerrig på om vekta har noe med saken å gjøre eller ikke. :)

Skrevet

Gikk fra C til G i svangerskapet og H når melka kom. (H-melk :fnise: ) Ferdig å amme nå og er C igjen. Dog litt slappere... Dere som forble litt større enn før, veier dere det samme som før eller har det noe med økt vekt også..? Jeg veier nå 4 kg mindre enn før jeg bør gravid (og 26 kg mindre enn ved fødsel :haar: ) Nysgjerrig på om vekta har noe med saken å gjøre eller ikke. :)

Beholdt større, veier like mye/litt mindre enn før graviditeten... Vekta har gått noen kilo opp og ned uten at det har hatt den minste innvirkning på BH størrelsen.

Skrevet

Puppestrørrelsen er omtrent den samme, men jeg gikk litt ned i mål under brystet, sannsynligvis fordi jeg hadde mistet litt muskelmasse i ryggen. Brukte 75D før jeg ble gravid (75I mens jeg ammet), 70E etterpå.

Veide omtrent det samme som før jeg ble gravid da jeg sluttet å amme, men jeg gikk ned 3-4 kg det neste halve året. Puppestørrelsen holdt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...