AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har alltid brukt å gå med vanlige klær på fest. Men nå har jeg lyst til å begynne å gå med kjoler. Greia er at jeg er selvskader og har veldig mye arr på lårene.. Finnes det veldig mørke strømpebukser på markedet, eventuelt på nettet som jeg kan kjøpe? Vil ikke bruke helt svarte tights under en kjole. Jeg vil ikke bruke kjole bare fordi alle andre gjør det, men også fordi jeg ønsker å pynte meg litt mer.. Men så er det det å tørre, da... Er litt kraftig også (str. L i klær, M i topper osv), men ja..
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Hva med kjoler som rekker til knærne, med svart nettingstrømpebukse under? Det finnes jo forskjellige tykkelser på de svarte strømpebuksene også...
Pialill Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Det finnes MASSE fine heldekkende strømpebukser er ute Finn de med høy 'den'. Det er masse gøye og tøffe farger om du går på lindex eller cubus, H&M hadde elendig utvalg sist jeg var der. Det er også mange strømpebukser med mønster om du vil variere litt. Bare husk å ha en forholsvis enkel kjole med nøytrale farger om du går for knall rød, rosa eller blå strømpebukse Svart strømpebukse som ikke er gjennomsiktig er i hvertfall ikke vanskelig å finne i verstefall kan du gå på en strømpebutikk, der har de all verdens utvalg, men forholdsvis dyrt. Fordelen da er jo at strømpebuksene varer lengre, og ikke blir like raskt ødelagt om de er tykke
Bernardette Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Det finnes mange fine strømpebukser som er veldig lite gjennomsiktige. Om du har en fin kjole og kule støvletter vil fokus falle naturlig på det uansett, og ikke på hva som eventuelt måtte være synlig gjennom strømpebuksene.
Pialill Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Va inne på lindex no og så, de til 69.90, 60 DEN funker ypperlig. Finnes i all verdens farger Bare et eksempel altså. Men billig og greit om du vil kjøpe et par eller to for å prøve deg fram
Gjesten Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg tror det skal holde med en sort 60 DEN altså, og det får du over alt
Glynis Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Det finnes helt tette sorte strømpebukser som ikke er spesielt tykke. Det er kjempefint til kjole, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Du kan prøve med to strømpebukser. En hudfarget innerst og en tykkere utenpå. Så en jente for en stund siden med en knall rød strømpebukse innerst, og en sort grovstrikket nettingstrømpebukse utenpå. Synes det var skikkelig kult, men litt vel rocka for meg.
Kassiopeia Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 TS, jeg har samme problemet som deg og jeg gjør som AB over meg foreslår. Hvis jeg vil bruke tynnstrømpebukse, funker det veldig fint med en hudfarget under og en svart over. Da vises ingen arr igjennom. Hvis jeg vil gå med hudfarget tynnstrømpebukse en kveld, fungerer det også å bruke to lag, men da må en av dem være litt tykke. Ellers er alle andre tips du har fått her også kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå