AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg høres vel ut som en overfladisk bich men. Jeg holdt på med en fyr for 1-2 år siden, vi mista kontakten pga forskjellige ting. Denne mannen var verdens fineste i mine øyne, jeg klarte såvidt å stå oppreist når han gikk forbi meg og hjerte mitt ville hoppe ut når han kysste meg. Han var den typen halve byen ville ha. Nå har vi tatt opp kontakten igjen og jeg skulle da møte han for middag/kino. Ooooog, han ser ut som en uteligger! Ok, kanskje ikke så galt, men han har latt skjegge og håret gro, klærne er slaskete og hele fyren er totalt turn off Så hva skjer? Han drar ennå damer som om han skulle vært Brad Ptt, er det grunnen? Gidder han ikke bry seg? Jeg vet jo at han er en kjekk man, og ble ganske skuffa /flau når han skulle ut på byen med meg å mine venner. Jeg hadde håpt vi skulle bli sammen, for det har alltid vært noe mellom oss. Men jeg kan jo ikke bare peke på alt som er feil med han? Skal jeg bare la han gå? Dont shoot me
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 1. Prøv å hev deg over slike overflatiske "problemer". Det er personligheten hans som liksom skal være avgjørende her, ikke utseendet. 2. Kan han være deprimert? Mange lar seg forfalle litt når de sliter med noe psykisk.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Det er jo personligheten som kommer først, men det betyr ikke at man skal gå ut av huset seende ut som en dass. Det eneste jeg kommer på er at det er slutt med dama hans fordi hun var utro, etter det jeg har hørt. Men deprimert tror jeg ikke han er, og uansett , vil man ikke se/prøve å se bra ut når man skal på en date?
Steinar40 Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Det er jo personligheten som kommer først, men det betyr ikke at man skal gå ut av huset seende ut som en dass. Det eneste jeg kommer på er at det er slutt med dama hans fordi hun var utro, etter det jeg har hørt. Men deprimert tror jeg ikke han er, og uansett , vil man ikke se/prøve å se bra ut når man skal på en date? Jepp. Jeg tror ikke han er interessert i noe seriøst forhold nå.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Jepp. Jeg tror ikke han er interessert i noe seriøst forhold nå. Nei det samme tenker jeg, men han har lyst på sex. Hadde jeg hatt lyst på sex med en fyr å ikke et forhold hadde jeg uansett pynta meg. Dere er jo helt håpløse Til deg som svarte meg først : Jeg kom over en diskusjon her om en mann som syns det var så turn off når dama gikk i joggebukser HJEMME. Men når det da gjelder en mann så er det "er det ikke personligheten som teller da" 2
Steinar40 Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Nei det samme tenker jeg, men han har lyst på sex. Hadde jeg hatt lyst på sex med en fyr å ikke et forhold hadde jeg uansett pynta meg. Dere er jo helt håpløse Etter hva du skriver her så antar jeg at han treffer nok av billige kvinnfolk. Hvorfor skal han da bry seg?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Er det virkelig sånn dere tenker? Jeg vet ikke, så han skal føle seg bra? Uansett om han drar damer eller ei, burde han jo gjøre det han kan for å se bra ut
Usikker23 Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Er det virkelig sånn dere tenker? Jeg vet ikke, så han skal føle seg bra? Uansett om han drar damer eller ei, burde han jo gjøre det han kan for å se bra ut Kanskje han tror han ser bra ut? Eller at han tenker at sjekk og ustelthelt er blitt hypt... om han får seg damer/ligg så må jo looken funke
waco Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 Hun skulle jo ha ham for og vise ham på byen og til sine venner, og da må han jo se glad og fornøyd ut og se ut som at han anstrenger seg for og være attraktiv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #10 Skrevet 25. januar 2012 Hva om han liker denne stilen, er det noe du har tenkt på? Min første tanke er at du skal la han gå, for du e rikke nok interessert i han siden du allerede nå ønsker å forandre ting med han. Mye bedre hanf år være som han ønsker, og du finner en som passer smaken din. Er faktisk mennesker som liker skjegg, og som liker den litt røffe uteliggerstilen. Tro det eller ei
Gjest Katten. Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Det er litt digg å se ut som en uteligger i ny og ne. Veldig frigjørende. Det er heller ikke noe problem å ordne sex selv om man ser ut som et dass. Det handler om hva resten av deg kommuniserer. Endret 26. januar 2012 av Katten. 1
Badman1000 Skrevet 27. januar 2012 #12 Skrevet 27. januar 2012 Hei. Jeg kan kun dele fra egen erfaring, men denne fyren høres ut som vi kunne vært tvillinger. Utseendet på en mann teller ekstremt lite (tilnærmet lik null) så lenge man har god hygiene..ikke alltid et er spesielt viktig heller. Det eneste som er viktig er selvtillit og trygghet som mann. Veldig mange kvinner nekter på dette pga at det kan få dem til å fremstå som viljeløse, men dette er biology. Personlig så ser jeg ganske gjennomsnittelig ut, men har siden jeg var 14-15 alltid hatt tilgang på damer og tilgang på sex mens over gjennomsnittet bra utseende kamerater alltid har gjort alt de kan for å få damer "til sengs", men ofte uten hell. Det er tydelig at din "kamerat" har forstått at det er en unødvendighet å "kle seg opp" for å få sex. Det er jo tydelig at dette stemmer...for du er jo tydelig interesert selv om du synes han ser alt annet enn "stilig" ut. Om noen av mine kvinner hadde forsøkt å forandre meg på noen som helst måte så er det grunn nok for meg til å droppe all kontakt, det er nok kvinner i verden til at slik oppførsel er akseptabelt. Sjansen er stor for at det samme kan skje med deg om du forsøker å forandre en mann som er "trygg i sitt eget skinn". Leste også en "tråd" her på forumet hvor en ung mann ønsket råd om "hvordan se bedre ut", og må le litt av svarene han fikk av kvinnene her på forumet. Til denne unge mannen: ingen kvinne kan noensinne gi deg råd om hvordan du bør gå frem for å "lykkes" med kvinner (det er ofte det som ligger i bunn når noen spør om råd om hvordan "se bedre ut) Grunnen er at de fleste kvinner mentalt mener en ting og fysiologisk "mener" noe annet. Skal du lykkes så spør en fyr som vet hvordan interaksjon mellom kvinner og menn fungerer. Dette pga at det er stor forsjell på hva menn og kvinner blir fortalt av media om hvordan dynamikken fungerer til hvordan den faktisk fungerer.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #13 Skrevet 27. januar 2012 Hei. Jeg kan kun dele fra egen erfaring, men denne fyren høres ut som vi kunne vært tvillinger. Utseendet på en mann teller ekstremt lite (tilnærmet lik null) så lenge man har god hygiene..ikke alltid et er spesielt viktig heller. Det eneste som er viktig er selvtillit og trygghet som mann. [...] I beg to differ! [...] Leste også en "tråd" her på forumet hvor en ung mann ønsket råd om "hvordan se bedre ut", og må le litt av svarene han fikk av kvinnene her på forumet. Til denne unge mannen: ingen kvinne kan noensinne gi deg råd om hvordan du bør gå frem for å "lykkes" med kvinner (det er ofte det som ligger i bunn når noen spør om råd om hvordan "se bedre ut) Grunnen er at de fleste kvinner mentalt mener en ting og fysiologisk "mener" noe annet. [...] Kvinner vet ikke hva kvinner vil ha, men du gør? 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #14 Skrevet 27. januar 2012 Dersom han har lyst på sex med deg, så har du jo forsåvidt et godt kort til å foreslå endringer Bare si rett ut at du syntes han var dritkjekk uten så mye hår og skjegg, og at du gjerne vil ha ham hvis han gjør noe med dette. Enten fikser han på dette, eller så gjør han det ikke. Ellers er vel det BESTE trikset å finne noen du ikke trenger å forandre.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #15 Skrevet 27. januar 2012 I beg to differ! Kvinner vet ikke hva kvinner vil ha, men du gør? Jammen har du ikke skjønt det da, menn vet jo alltid best! Ikke en gang når det gjelder hva slags menn kvinner ønsker å dele livet, eller senga for den saks skyld, med, vet kvinner bedre enn menn. Jeg er helt sikker på at om man spurte dem masturberingstips, så hadde de kunnet fortelle oss at vi gjør det feil, og at vi burde heller gjøre det sånn og sånn, fordi kvinner liker det slik og slik... Det er så fint vi har menn, sånn at vi slipper å slite ut prinsessehodene våre på tanker og preferanser og meninger og sånn. 1
Knirke Skrevet 28. januar 2012 #17 Skrevet 28. januar 2012 Hvis dere hadde blitt sammen, hvor mange andre ting ville du funnet underveis som du har lyst til å forandre? Jeg tror alle kvinner har en innebygd tryllestav som de går og venter på å svinge mot neste kjæreste-emne i køen. Det er svært få menn jeg personlig ville "tatt for det de er" (derav singeltilværelsen ) Hvis jeg møter Mr. Right, så skal jeg ikke ha noe behov for tryllestav
Ferny Skrevet 29. januar 2012 #18 Skrevet 29. januar 2012 Nei det samme tenker jeg, men han har lyst på sex. Hadde jeg hatt lyst på sex med en fyr å ikke et forhold hadde jeg uansett pynta meg. Dere er jo helt håpløse Til deg som svarte meg først : Jeg kom over en diskusjon her om en mann som syns det var så turn off når dama gikk i joggebukser HJEMME. Men når det da gjelder en mann så er det "er det ikke personligheten som teller da" NEI, NEI! Kan godt være han er interessert. Flere gutter jeg kjenner lar skjegget gro i tråd med en litt tøff og røff stil. Gjerne sånne "skibomser". De tror de ser bra ut selv. Men kommer vel litt an på personligheten og interessene hans også da. Hvis det bare er fritt forfall av en ellers streit gutt så kanskje ikke?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #19 Skrevet 29. januar 2012 Jammen har du ikke skjønt det da, menn vet jo alltid best! Ikke en gang når det gjelder hva slags menn kvinner ønsker å dele livet, eller senga for den saks skyld, med, vet kvinner bedre enn menn. Jaaa. Du kan jo sammenlikne "Hvordan se bedre ut" tråden med "Er Jarle Andhøy sexy" tråden. Beviset på at kvinner sier de vil ha godgutten, men velger badboyen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå