AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 (Har sikkert vært før, men) Hva slags lengde er IN for året og hva er IT-fargen for våren? Forøvrig, hva er max lengde før det blir tacky?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Ut fra hva jeg har sett, ser det ut som alt er "lov". Mønstre, uten farge, forskjellige farger på neglene, røde og mye nudefarger. Det ser ut som neglene kan være litt lengre enn i fjor, men ikke lange. Tenk som de du får kjøpt på HM som heter kort, square, men bittelitt lengre og ikke så firkanta lenger.
Gjest "gjest" Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Jeg såg noen metalliske greier fra China Glaze på nett. Tror det er årets "Cracles".
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Alt er lov med negler! Men tror oval form er den nye firkanten. Når det gjelder farger er det fint å følge sesongene. Vår/sommer - pasteller, vinter/høst - dypere farger. 1
Gjest "gjest" Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Jeg følger ikke de reglene der, hos meg gjelder mørke farger alltid.
Elle Melle Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Jeg ville uansett valgt fasong ut i fra egen neglefasong og fasong på hender og fingre. Det er ikke alle som passer til alt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 (Har sikkert vært før, men) Hva slags lengde er IN for året og hva er IT-fargen for våren? Forøvrig, hva er max lengde før det blir tacky? Denne tankegangen er alt som er galt med verden. Ha den lengden og den fargen på neglene DU synes er fint. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Men neglene bør vel ha lik lengde? Selv er mine negler ca. 2 mm lange nå. Er det fint med fransk manikyr da, eller ser det innmari teit ut?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 Ja, lik neglelengde er det eneste "kravet" jeg selv setter til folks negler. Det er stygt med en kort og en lang. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #10 Skrevet 29. januar 2012 Denne tankegangen er alt som er galt med verden. Ha den lengden og den fargen på neglene DU synes er fint. Ja, men nå er nå en gang verden sånn den er!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #11 Skrevet 30. januar 2012 Ja, men nå er nå en gang verden sånn den er! Dummeste jeg har hørt. Verden er også sånn at barn sulter, og kvinner blir voldtatt og skutt. Skal man da ikke gjøre noe for å bekjempe det?
Fantomina Skrevet 30. januar 2012 #12 Skrevet 30. januar 2012 (endret) , Endret 23. februar 2015 av Fantomina 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #13 Skrevet 30. januar 2012 Kan man ikke jobbe for verdensfred samtidig som man har pene negler? Selvfølgelig. Jeg stusset bare over tanken om at det er sånn verden er. Det går også an å ha pene negler uten å slavisk følge det som er trendy.
Elle Melle Skrevet 30. januar 2012 #14 Skrevet 30. januar 2012 Så vi konkluderer med at ingen av dere faktisk VET hva som er negletrenden i år? Ikke så rart egentlig, for det er veldig mye forskjellig ute og går. Men her er et lite utvalg i alle fall. Dior har disse: http://www.dior.com/beauty/usa/en/makeup/nails/nail_lacquers/lnaillacquers.html Chanel har bl.a. disse: OPI har: China Glaze har: Vår Somer:
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #15 Skrevet 30. januar 2012 Jeg vet godt hvilke kolleksjoner enkelte merker kommer med på forhånd, men de kolleksjonene ser som regel ut som de gjør hvert år, bare med små forandringer. Og nettopp fordi det er så mange merker og kolleksjoner er det vanskelig å si noe annet på trenden enn det generelle fargespekteret som kommer på den delen av året. Noen unntak finnes jo, men det går på effekter. F.eks crackle, matte, halvmåne, glitter og holografisk. Men vanlige folk blir jo ikke sett på som utrendy fordi man ikke bruker de med en gang de blir allemannseie.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #16 Skrevet 30. januar 2012 Geder meg masse til China Glaze kolleksjonene :D
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #17 Skrevet 30. januar 2012 Electropop, som er vårkolleksjonen, er allerede ute. Masse fine farger, spesielt electric beat!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #18 Skrevet 31. januar 2012 Electropop, som er vårkolleksjonen, er allerede ute. Masse fine farger, spesielt electric beat! Så det nå. Og de har tilogmed kommet med en MAGNETISK kolleksjon! Wow!
Gjest Gaby Skrevet 1. februar 2012 #19 Skrevet 1. februar 2012 I år får vi nok se usevanlig mange flakies (hurra!!), og magnetlakkene blir nok også flere enn i fjor. Vårens tre klareste trendfarger etter min mening, er pastellgrønn/rosa/orange, i creme. Veldig vårlig og fint da Finger Paints har de råeste flakieslakkene!
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2012 #20 Skrevet 13. februar 2012 Nude-fargene har forsvunnet fra leppene og inntatt neglene...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå