Gå til innhold

Hva er egentlig "dirty"?

Fremhevede innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet

Hallo.

Jeg vil gjerne ha deres take på hva som oppfattes som "dirty" eller "ekseprimenterende" når det gjelder sex.

I mitt hode så er det bare tre ting som gjelder når det skal være dirty:

- ting som har med analen å gjøre, penetrering, analingus o.s.v.

- ting som omfatter flere enn 2 personer

- "wet-sex" og lignende

Det er mulig jeg har dårlig fantasi, men jeg ser rett og slett ikke noen andre muligheter. Hva skulle det være i så fall? En ny posisjon, liksom? Det er jo ikke særlig dirty. 69? Ikke særlig dirty det heller. Filme? Speil? Ja, kanskje...

Så hva er deres syn på saken? Hva gjør dere eller ønsker dere å gjøre når dere skal være "litt dirty"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg bruker ordet betyr "dirty" rett og slett noe som er seksuelt relatert. F.eks "denne store harde agurken får meg til å tenke dirty" (ikke at jeg noensinne har sagt noe slikt i fult alvor altså, men bare sånn for å illustrere poenget mitt liksom :gjeiper: ).

Gjest Maruwan
Skrevet

Slik jeg bruker ordet betyr "dirty" rett og slett noe som er seksuelt relatert. F.eks "denne store harde agurken får meg til å tenke dirty" (ikke at jeg noensinne har sagt noe slikt i fult alvor altså, men bare sånn for å illustrere poenget mitt liksom :gjeiper: ).

Den er grei. Men nå tenkte jeg mer i retning "hva gjør folk når de skal gjøre noe utenom det vanlige"?

Hva om en ikke liker anal-lek, ikke liker wet-sex og ikke vil involvere en tredje part. Hva er liksom igjen da?

Gjest Raindrops
Skrevet

Dette er jo egentlig bare opp til hver enkelt.

Jeg ser foreksempel ikke på analsex som spesielt eksperimenterende, men det er det helt sikkert andre som gjør. Noen synes sikkert at 69 er ganske dirty også, eller til og med doggystyle.

Men jeg er usikker på hva jeg selv ser på som eksperimentelt, bortsett fra de to andre tingene du nevner. Det er vanskelig å peke på noe konkret synes jeg, selv om det sikkert finnes massevis av ting.

Skrevet

Ting jeg vet fordi jeg har mye generell kunnskap om alt, og liker å pushe grenser (altså ikke ting jeg nødvendigvis tenner på/praktiserer selv):

Forskjellige ting som folk muligens synes er mer dirty enn det "vanlige":

- fisting

- kveling

- spanking

- role play

- gjøre det foran live webcam

- public, semi-public eller risky (sistnevnte kan f.eks. være å være naken i hagen, eller ha sex foran et vindu som vender ut mot gaten)

- Håndjern/duct tape/tau

- utforske forskjellige fetisjer (SM, ekstrem dominans, humuliation, bleier, femdom, lakk, lær - you name it. Kan det tenkes, er det nok noen som tenner på det)

Det er alt jeg kan komme på en lørdagskveld, men er mye å ta av ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...