Gå til innhold

Undertøy.....

marie28

Anbefalte innlegg

Nå lurer jeg litt, min mann liker fint undertøy, hva er en "normal" reaksjon dersom jeg en dag hadde avslørt at han brukte mine truser ??

Jeg er veldig glad i han og tror jeg kan takle det, selv så kan jeg godt låne hans truser når jeg har mensen og bruker bind...

Jeg har nemlig en mistanke om at han har prøvd mitt undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

tror ikke du skal ta det så tungt jeg.... om han prøver trusen din engang, so what? Kan jo godt være en engangs.greie, kanskje han bare er litt nysgjerrig ? Hvis du tror han regelmessig låner undertøyet ditt, på tide med en liten prat? det er mange menn som tenner på å ikle seg dameundertøy ( og klær for den saks skyld). Viktigere her er vel hvordan du reagerer på det, og hva det eventuelt gjør med forholdet deres? Hvis du ikke har ett problem med det, kanskje det kan bli litt ekstra krydder for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

At en mann søker mot dameundertøy tror jeg ikke er unaturlig. Hvofor ikke, på en litt koselig omtenksom måte spørre han om det er noe mer av klærne, eventuell undertøy han vil prøve ? Det kan hende han eksplderer av glede og gir deg et sexliv du bare har turt drømme om. Det er mange menn som drømmer om å prøve dameklær, men som aldri tør, og derfor forblir tause og trauste. Prøv deg frem, og legg for morro skyld frem ditt eget undertøy utenfor dusjen, og fortell at du ønsker at han skal prøve det.

Må si at jeg har testet dette ut, med HELL.

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Dameundertøy har jeg da prøvd :D

Litt nyskjerrig må man da være. Jeg syntes det var en riktig behagelig opplevelse. Jeg syntes det er viktig å kunne le litt av seksualiteten og ikke ta det så gravalvorlig.

Kan du ikke bare spørre han om han har lyst å låne en kveld da? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Par i 40 årene

På en ferietur for en tid tilbake, foreslo kona at jeg skulle prøve hennes truser. Det var bare et forsiktigt hint, men jeg var med med en gang. Jeg var overrasket over hvor strerkt dette tente oss, ikke minst henne. Hun hadde bare stringtruser med seg, men vi fant et par stykker som hadde plass nok for sakene mine.

Jeg bruker vanligvis boxere, men I dag har jeg mine egne stringer som er vår hemmelighet og brukes ved spesielle anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg hadde nok ikke likt det hvis jeg fikk vite at eksen like å prøve undertøyet mitt.

Hvorfor? Fordi det er mitt, og undertøy er ganske privat og personlig, synes jeg. Ved å prøve undertøyet mitt ville han tråkke over i min private, personlige sfære, noe jeg ville ha oppfattet som ukomfortabelt.

Derimot kunne jeg gjerne ha kjøpt dameundertøy som var bare til han, hvis det var noe han ønsket å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok ikke likt det hvis jeg fikk vite at eksen like å prøve undertøyet mitt.

Hvorfor? Fordi det er mitt, og undertøy er ganske privat og personlig, synes jeg. Ved å prøve undertøyet mitt ville han tråkke over i min private, personlige sfære, noe jeg ville ha oppfattet som ukomfortabelt.

Derimot kunne jeg gjerne ha kjøpt dameundertøy som var bare til han, hvis det var noe han ønsket å prøve.

:) Man skal selvfølgelig ikke gjøre noe som støter den man er sammen med. Men du klarer sikkert å forstå den vinkelen at dersom man sover naken i samme seng,, har fysisk kontakt, gjerne har det som er inne i trusene inni/uttenpå hverandre :D så klarer enkelte av oss ikke helt i å se hva som er galt med å leke seg med trusa til partneren eller låne bort en bokser.

Hadde knapt blunket om jeg oppdaget at en jente hadde lånt en bokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest i dag

Jeg ville nok blitt litt betenkt om han tok for seg det mest feminine undertøyet med blonder og det hele. Forøvrig er det så mye kjedelig undertøy for menn, så myke deilige sexy silketruser må han vel få lov til å bruke.

Kanskje ikke mine egne akkurat, men jeg kunne godt blitt med han og funnet noe vi begge hadde blitt tilfreds med.

Det er min oppfatning i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ertet typen min med "hah jeg vet du prøver skjørtene mine mens jeg er ute) han ble litt småhysterisk HAAAAAAAAHA avslørt :sjarmor: :-? neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok blitt litt betenkt om han tok for seg det mest feminine undertøyet med blonder og det hele. Forøvrig er det så mye kjedelig undertøy for menn, så myke deilige sexy silketruser må han vel få lov til å bruke.

Kanskje ikke mine egne akkurat, men jeg kunne godt blitt med han og funnet noe vi begge hadde blitt tilfreds med.

Det er min oppfatning i hvertfall.

:wink: Dersom man først skal ha på seg dameundertøy så går man selvfølgelig for de mest sexy og feminine man finner! :wink:

Det er ikke de digre utvaskede greiene som pirrer oss. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke plager deg, så ville jeg ikke sagt noe.

Mulig han bare var nysgjerrig & fikk et innfall om å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange meninger her, tror jeg skal prøve meg forsiktig frem og se hvordan han reagerer når han finner ut at jeg vet han liker dameundertøy.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...

Tror jeg hadde reagert litt hvis jeg oppdaga at han brukte mine truser...

Ta det opp med han, å hør hva han har å si...

Det trenger da ikke bety annet enn at han syntes det var litt spennende..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg ser ikke sammenhengen. Hvorfor skal det bety at noen som har sovet i samme seng med meg, og som jeg har vært intim sammen med i samme slengen skal få leke med trusene mine, som du sier? Det er fremdeles mine truser, og mitt privatliv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt typen min om han vil låne trusene mine et par ganger. Det har også hendt at han må pga han har ikke flere reine igjen. Jeg synes i utgangspunktet det er litt spennende, men jeg tror ikke han kicker så veldig på det egentlig. Han sier det er ubehagelig, får ikke plass til ballene/p ikken osv. (han er ganske kresen på undertøy når det gjelder comfort).

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke sammenhengen. Hvorfor skal det bety at noen som har sovet i samme seng med meg, og som jeg har vært intim sammen med i samme slengen skal få leke med trusene mine, som du sier? Det er fremdeles mine truser, og mitt privatliv. :wink:

:engel: Jeg lover at jeg aldri skal komme hjem til deg å stjele trusene dine :wink:

Jeg sier ikke at du skal like, eller gjøre noe du ikke vil, bare se og forstå at andre tenker annerledes. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jasså, så du er en trusetyv, du!? :P:ler:

Jeg sier jo at jeg ikke liker, men jeg respekterer at folk tenker anderledes. Som jeg sa; Jeg kunne jo gladelig ha kjøpt dameundertøy til eksen min, hvis det var noe han likte. Jeg har ikke fordommer mot menn som liker dameundertøy, jeg vil bare ha undertøyet mitt i fred. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...