Evie Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Hei! Vi gifter oss 6.juli 2013 og jeg gleder meg masse!! Vet det er veldig tidlig, men lurte på hvor tidlig man sender ut invitasjoner når man har bryllup midt i sommerferien? Folk booker jo ferien sin så veldig tidlig.. og vi vil jo at de vi inviterer skal komme. Er ikke i en situasjon hvor vi inviterer noen andre dersom noen takker nei. Håper noen kan komme med gode tips, eller dele erfaringer :-)
Gjest Doh Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 ] Først ville jeg sagt det til alle dere skal be før jul. Deretter ville jeg vel sendt ut invitasjonene i februar/mars med svarfrist 1,5 mnd senere. Da vet folk det sånn at de ikke bestiller seg ferie, men invitasjonen kommer ikke altfor tidlig. Evt kan dere sende ut save the date - kort før jul
Evie Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2012 Takker for svar Doh! Min kommende mann tok beslutningen og mente at vi skulle sende ut invitasjonene før jul så folk fikk litt tid til å tenke hvordan det passer i forhold til ferien osv. Litt tidlig kanskje, men om han vil gjøre det sånn gjør vi det sånn. Gøy at han involverer seg :-)
Thyfire Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Vi også skal ha i ferietiden; juli 2013. Vi velger å sende ut save-the-date/julekort før jul, også sender vi ut invitasjoner i februar tenker jeg
Evie Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2012 Ja, det er ingen dum løsning det altså :-)
Lib Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Vi gifter oss 25. mai 2013, og sender ut invitasjonene i januar samme år med svarfrist 1. mars. Save-the-date kortene går ut i september i år, tenker jeg.
angelica100 Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Vi skal gifte oss 4 juli 2013 i USA Las vegas. Har allerede på årets julekort fortalt folk dette så de kan forbrede seg og om de vil ta turen så har de litt tid på og spare penger. Har og informert om dato for bryllupsfesten her i Norge som skal være en måned senere. Like greit og informere folk tidelig så de kan forbrede seg. Invitasjoner sender vi nok ikke før januar eller februar 2013 men tror man velger helt selv hvordan man gjør dette og hvor tidelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå