Gå til innhold

Barnemeny til voksne. Er det så galt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok meg en tur innom McDonald's i dag og jeg fikk lyst å kjøpe meg en happy meal for å så sitte å mimre litt tilbake til barndommen. Da jeg nå satt der å spiste så kommer det ei sint dame bort til bordet mitt, også en kunde, ingen ansatt, og kjefter meg huden full. Hun stod faktisk der med pekefingeren som gikk opp og ned der hun kalte meg en baby blant annet og skreik til meg at barnemenyen er for barn og kom med en del andre skjellsord. Det er jo egentlig det, det vet jeg, men visste ikke at det var så galt og hvorfor en annen kunde i det hele tatt skulle bry seg skjøner jeg heller ikke. De må McDonald's så i hvertfgall ut ttil å støtte meg og ba damen om å gi seg. De sa ingenting til meg og jeg fikk et hade med et smil av dem da jeg gikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldeles ikke noe galt med det. Gjør det selv av og til.

Javel, det var skikkelig frekt.

Hva er egentlig galt med det, det skjønte ikke jeg.

Kjøp deg happymeal du, og kos deg masse :)

• Liker 4
Skrevet

Haha, jeg skulle nesten ønske det hadde hendt med meg bare for å ha en morsom historie å fortelle.

Kjerringa dreit seg ut, og om hun har skammevett tør hun ikke vise seg der igjen på mange år. Jeg kjøper meg gjerne en happy meal, og jeg er voksen. Er et greit lite måltid når du er småsulten.

• Liker 4
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper alltid Happy Meal, akkurat passe mengde mat for meg :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte barnemeny på en kinaresturant engang (ikke en spesielt fin en), fordi jeg rett og slett ikke var så sulten.

Servitøren smilte, og skrev ned, og sa ikke noe på det da jeg bestilte.

Jeg fikk retten, et passe, lite måltid, som var veldig perfekt for meg akkurat da.

Når jeg skulle betale derimot, hadde de 3-doblet prisen, fordi jeg var voksen. Jeg klaga, selvfølgelig, men de påstod at jeg hadde fått en større rett, noe som absolutt ikke stemte. (Venninna mi bestilte det samme, men i voksen rett, og den var 3 ganger større, og kostet mindre enn det de krevde av meg).

Jeg stod der i 5 minutter og forsøkte å forklare dette til kinadama som snakka mest kinesisk, men endte med å betale. Sure penger!!!!

Og elendig service :nei:

Skrevet

Ut fra historien høres det ut som damen var en smule ustabil. Jeg ser ikke noe galt i det, du kan til og med få sitte og leke med leken som følger med for min del ;)

• Liker 5
Skrevet

Er da mange som bestiller seg Happy Meal selv om de er voksne :) Hilsen hu som har jobba på McDonald's i fem år.

Ps: Bra at de som jobba der sa fra til dama hvertfall da :)

Skrevet

Jeg har bestilt Happy Meal flere ganger selv, og er i hvertfall voksen i alder. ;) Matmengden er akkurat passe og datteren min blir glad for leken jeg får med. Så mye rart folk skal bry seg med...

Skrevet

Jeg kan fint finne på å bestille barnemeny på restaurant, ofte er det veldig mye mat i voksenporsjonene og jeg er litt småspist av meg.

Skrevet

For en sær dame!

Er så dumt at barnemenyen har aldersgrense. Synes spiseplasser heller burde satse mer på halve porsjoner der det går an. Jeg er lav og liten, og spiser som regel ikke halvparten av det som blir servert. Spesielt ikke kinamat da de har en tendens til å ha enorme porsjoner. Får så dårlig samvittighet fordi det ser ut som jeg ikke likte maten, og at det er så mye som må bli kastet :sjenert:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kunne godt funnet på å bestilt en Happy Meal selv, men jeg hadde nok spurt om de kunne droppet boksen den kom i da. Den har ikke jeg brukt for. :fnise:

Forresten... det står ikke på McDonalds at Happy Meal er bare til barn. Jeg ville spurt damen om hun kunne finne et skilt eller noe det det sto en aldersgrense for hvem som kunne bestille en Happy Meal. :kjefte:

Endret av Chiyo
Skrevet

dette tror jeg ikke noe på!

Skrevet

dette tror jeg ikke noe på!

Hvorfor ikke?

Det er da fult mulig at TS har fått kjeft. Det finnes ufattelig mye rart folk legger seg oppi.

Å nei, det er ikke noe rart i at du spiste en barnemeny, og andre har faktisk ikke noe å gjøre med det :) Dumme dame!

Skrevet

Den som burde føle seg dum er ihvertfall hun dama og ikke du. Hun hørtes jo temmelig..spesiell ut. Ustabil på godt norsk.

Men jeg har faktisk sett at det står skilt på enkelte kafeer med "kunden må være maks 12 år ved kjøp av barnemeny". Ikke på mac donalds eller burger king da.

• Liker 1
Skrevet

Den som burde føle seg dum er ihvertfall hun dama og ikke du. Hun hørtes jo temmelig..spesiell ut. Ustabil på godt norsk.

Men jeg har faktisk sett at det står skilt på enkelte kafeer med "kunden må være maks 12 år ved kjøp av barnemeny". Ikke på mac donalds eller burger king da.

Jeg synes ofte barnemenyen er det som frister mest. Mange restauranter har ikke engang den samme maten i større porsjoner til voksne. Det kan da ikke spille noen rolle hvem som spiser måltidet, bare det blir betalt for.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde slått neven i bordet så mat og drikke hoppet, og bedt kjerringa om å pakke ryggsekken og dra pokkerivold! Enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...