Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en litt artig, eller skummel opplevelse med iPhone 4s i dag. Sendte meldinger med kjæresten min (som også har iPhone 4s) og midt i samtalen så svarte jeg han på noe han hadde skrevet på slutten av meldingen, også får jeg svaret "hva snakker du om?" og da viste det seg at telefonen hans hadde sendt en hel setning som han ikke hadde skrevet! Så sendte han print screen av samtalen også gjorde jeg det samme, og i min samtale stod det at jeg hadde fått en melding det sto: "det skal jeg ikke gjøre, og ikke du heller:) jeg synes ikke noe bra om noe sånt!!" også sendte han en print screen av sin samtale, der det sto på den samme meldingen at han hadde sendt: "det skal jeg ikke gjøre, og ikke du heller:)" altså den meldingen jeg hadde fått hadde en mer setning enn den meldingen han faktisk hadde skrevet! Og sendt til meg.

ALTSÅ mobilen lagde selv en setning som han ikke hadde skrevet, som ble sendt til meg! Setningen som ble "lagt på" av mobilen var altså en setning som var på en melding ganske mye lenger opp i samtalen.

Hva i alle dager er dette for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men det som var så rart var at når han tok bilde av skermen så var ikke setningen der, og når jeg til bilde så var setningen der på mitt bilde, og det jo umulig! :O

Skrevet

Enten er dette en sak for TV2 hjelper deg, eller så er det en sak for Åndenes makt. :Hehe:

(Tror egentlig det er en form for copy-paste bug, som Henkie er inne på)

Skrevet

men det er jo så rart, hvorfor skulle han ha kopiert dette ordet? han sier han ikke har gjort det heller, og hvorfor fikk jeg en melding det sto denne setningen på, når hans mobil ikke viser det? og han har heller ikke skrevet det selv.. skikkelig rart! :natti:

Skrevet

Det samme skjedde meg for noen dager siden, mamma fikk en ekstra setning på slutten av en melding fra meg. Var faktisk en setning fra en melding jeg sendte henne i september (!), så aner ikke hva som har skjedd. Ta en titt bakover i meldingene deres og se om det samme har skjedd med dere også. :)

Dette var forresten på en HTC..

Skrevet

Kanskje iPhonen din har hørt om damnyouautocorrect.com? :fnise:

Skrevet

Jeg kjenner en som også har opplevd det samme, men det var med HTC så vidt jeg vet. At telefonen sendte gamle meldinger og deler av meldinger i hytt og pine :P

Skrevet

Ja, det er skikkelig rart altså! i dag skjedde dette igjen, bare at mobilen min kutta ut en setning, og la på et ord så setningen ble helt rar! :s skikkelig underlig!

Skrevet

Yes, slik går det når man kjøper en smart telefon som blander seg oppi meldingene. :sjenert:

Skrevet

Dette minner meg om et "problem" jeg har med en gammel Nokia (ikke sånn smarttelefon), den blander sammen lagrede meldinger. Altså, den legger ikke til ekstra tekst når nye meldinger sendes, som du snakker om, men det er uansett veldig pussig da.. Når jeg åpner enkelte eldre meldinger så gir de ingen mening, bare rare setninger satt sammen fra flere meldinger.. Oppdaget det første gangen da jeg skulle bevise for noen hva jeg hadde sendt, og det kunne jeg altså ikke :kjefte::fnise:

Men hva vet jeg, dette er kanskje vanlig?

Eller er det bare den lille datamaskinen inni der som har hikke.

Har forsåvidt ennå ikke møtt en som aldri lider av det :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...