Gå til innhold

Hvordan ser gifteringen din ut? Hadde dere egen forlovelsesring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bare lurer på om dere bruker de samme ringene som forlovelsesringene som gifteringer? Når dama har ein diamantring som forlovelsesring, hva har da mannen? ingenting?

Så, hvordan ser din ut? vanlig gullring? hvitt gull? hvitt gull med diamant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Våre forlovelsesringer var i hvitt gull, min med en liten diamant. Vi kjøpte nye gifteringer i gult gull. :)

Her er våre gifteringer:

post-73-0-21028000-1327511101_thumb.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Dette har jeg også lurt på hva vanlig praksis på dette er.

Skrevet

5 mm bred, gult gull og mønster.

Det er forlovelsesringene våre, og vi bruke de samme ringene under bryllupet.

Jeg har i tillegg ervervet med noen "kjæresteringer" fra ham også, men de er bare smykkegaver, ingenting annet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en forlovelsesring i gult gull med en litt større og to mindre diamanter. Vi skal ha helt enkle gifteringer i gult gull, slik som yvonnes-jeg skal ha en ganske smal og han en litt bredere.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke gift enda, men gifteringen jeg (blant annet) overtar som er ment for min utkårede er en massiv diamantring i hvitt gull til 150k. Den gir jeg ikke til hvem som helst. Så visst ikke den første og antatt beste.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Gifteringen min er en tynn ring i hvitt gull med tre små diamanter. Mannen min har en litt tykkere en uten steiner.

Det var bare jeg som hadde forlovelsesring.

Skrevet (endret)

VI har begge forlovelsesringer, min er med 9 steiner og i hvitt gull, mens han har en vanlig smal ring i hvitt gull også :) Vi kjøper nok nye i gult gull når bryllupet står for dør.

prøver å legge ved et bilde her :)

392747_10150432399447108_533097107_8936002_2129657550_n.jpg

Endret av Thyfire
Skrevet

Vi har brukt forlovelsesringene som gifteringer, med begge datoene gravert og et hjerte imellom.

Gult gull, like breed, min har tre diamanter satt inn i et hjerte.

Men de holdt på å bli ødelagte (for min del). Da mannen var å henta de etter gravering, hadde det pussa opp ringnes overflate og, fra ismatt til glatt, noe de IKKE skulle gjøre! Jeg ble så sur! :kjefte: Og halvannen uke før bryllupet også! :kjefte: :kjefte: :kjefte: Grunnen til viktigheten for meg, var at vi hadde designet ringene selv.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

forlovelsesringen min er i hvitt og gult gull med en diamant. forloveden min har ikke noen ring. gifteringene våre er omstøpte gifteringer fra mamma og pappa( de er skilt) og mammas forlovelsesring fra pappa. Kjæresten min har en gullsmedkompis, og fikk komme å støpe de selv. de er ganske brede, enkle gullringer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en enstens diamantring som forlovelsesring, og vi har bestemt oss for disse gifteringene:

post-52298-0-63512400-1328957469_thumb.j

• 2 uker senere...
Skrevet

Han har en enkel ring i hvitt gull som forlovelsesring, og han skal også bruke den som giftering.

Jeg har en diamantring som forlovelsesring, og skal ha en helt enkel ring i hvitt gull som giftering:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...