Gjest Imsdal Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Like før jul drømte jeg at jeg så en gravstein. Jeg så datoen men ikke navnet, men følelsen var at den var min. Det var utrolig ekkelt, og det henger i meg enda. Jeg er egentlig ganske skeptisk til slikt, tror helst bare på det som kan bevises, men denne opplevelsen gjorde inntrykk. Så nå tenker jeg hva om det stemmer? Datoen er ikke så langt frem i tid, noe som stresser meg litt. Om jeg bytter ut måneden så stemmer datoen med begravelsesdatoen til min bestefar, som ble gravlagt tidligere nå i jaunar, men det blir jo kanskje å dra det litt langt. Noen som har opplevd noe sånn? Jeg er som sagt skeptisk, men når jeg var lita fortalte ei dame jeg kjenner at faren hennes hadde sett gravsteinen sin i søvne, og det hadde stemt.. Meget mulig en bløffehistorie, men allikevel.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Gravstein betyr nye muligheter Drømmer du om en bestemt dato kan det være for å minne deg på noe du har glemt.
Ivana Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Drømmer betyr ingenting Drømmer kan jo bety noe, det kan være ting man går rundt å tenker på eller som skjer i livet ditt. Men om det er noe "overnaturlig" i det, vil jeg ikke tro.
Gjest Corto Maltese Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Drømmer kan jo bety noe, det kan være ting man går rundt å tenker på eller som skjer i livet ditt. Men om det er noe "overnaturlig" i det, vil jeg ikke tro. Drømmer er ikke annet en fantasier uten betydning
Gjest Imsdal Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Gravstein betyr nye muligheter Drømmer du om en bestemt dato kan det være for å minne deg på noe du har glemt. Oj, det var en helt annen betydning enn hva jeg hadde fryktet! Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå