AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Trenger tips ang. maskara, er på leiting etter en ny favoritt! Den bør ligge sånn midt på treet og gjerne være vannfast, eller gjerne være en sånn midt-i-mellom variant som ikke renner, men kan vaskes av med såpe, tror det kalles "washable waterproof" eller noe sånt?! Vil at den skal gi både volum og lengde til vippene også.. Lurer også på hva slags type andre bruker og hvorfor?
Aramee Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er kjempefornøyd med Estee Lauder Double Wear, den er anti-smudge og til en viss grad vannfast
Gjest scorpio Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Superfornøyd med Dior Diorshow waterproof. Det eneste negative er at den er veldig vanskelig å få av, men holder ellers bra og gir mye volum
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Superfornøyd med Mac opulash black. Den er ikke vannfast, men renner ikke og drysser ikke. Får veldig fin volum på vippene mine når jeg bruker den. Jeg kan bade med den, og den faller ikke av, men i dusjen, og litt gnukking så går den lett av, trenger ikke såpe. får den i vannfast også, tror jeg.
Gjest Lunacy Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Jeg bruker Clinique high impact curling mascara og er veldig fornøyd med den. Kjøper fra strawberrynet eller ebay, om du vil kjøpe i butikk har vel Esthetique denne. Drysser ikke, vannfast, men lett å fjerne med varmt vann eller sminkefjerner, og holder bra gjennom hele dagen. Er en av få mascaraer jeg har kjøpt gjentatte ganger.
Fashionistaen Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 De mascarane jeg bruker er som regel Lancome: Defincils, Estee Lauder:High Definition Volume Mascara og Maybelline: Define a lash. Alle disse maskaraene går an å vaske av, men smuldrer som regel ikke osv., de sitter bra hele dagen Den fra Lancome er super for hverdagen, trengs bare ett strøk, den smuldrer ikke og vippene blir separerte. Estee Lauder Mascaraen bruker jeg som regel til fest fordi den er ganske dramatisk. Den gir veldig mye volum til vippene. Maybelline er den billigste av disse, om det spiller noen rolle for deg. Den separer utrolig bra og ser veldig naturlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå