AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg gikk på Bjørknes ifjor, og fikk beskjed om at jeg kunne konvertere engelsk-karakteren min fra R94 til KL. Kjenner også en jente som gjorde dette ifjor. Men kan man gjøre dette iår? Spurte privatistkontoret, og de sendte meg bare denne, som jeg ikke forstod så mye av .. Er det noen som vet noe om dette? Eller skal jeg ta kontakt med Bjørknes eller Sonans, selv om jeg ikke er elev der nå? Er litt stressa siden det snart er 1.februar - siste oppmeldingsdag ..
Chelmon Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Sjekk fagkoden din opp mot nye fag på linken. Hva slags engelsk hadde du i reform 94? fellesfag på grunnkurs eller studiespesialisering? (evt 3 timers muntlig?)
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Sjekk fagkoden din opp mot nye fag på linken. Hva slags engelsk hadde du i reform 94? fellesfag på grunnkurs eller studiespesialisering? (evt 3 timers muntlig?) Nå ser jeg på vitnemålet mitt fra R-94. Jeg gikk almenne, økonomiske og administrative dag. Forstår ikke helt hva du mener med fellefag på grunnkurs eller studiespesialisering? Hadde Engelsk VG1200, 5 timer per uke tror jeg de mener at det skal stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå