Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååh, som jeg gleder meg! Jeg har vært stor fan av Elton John i 20 år, og nå kommer han til nabolaget mitt i Tromsø. Hurra!

Har ikke hørt så mye på han de siste årene, men nå strømmer minnene på og jeg mimrer og synger med for full hals på Wimp.

Flere som skal dit?

http://dognvill.no/?page=100&article=210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er den dårlige festivalen, har du ikke vært der anbefaler jeg at du drar en annen plass å ser Elton John.....har vært der flere hganger selv, møkkafestival :filer:

• Liker 1
Skrevet

det er den dårlige festivalen, har du ikke vært der anbefaler jeg at du drar en annen plass å ser Elton John.....har vært der flere hganger selv, møkkafestival :filer:

Første gang vinter-Døgnvill arrangeres smartass :filer:

• Liker 6
Skrevet

Men med de arrangørene, og det samme opplegget kommer det nok ikke til å vike mye fra høst-døgnvill. De er nødt å bestemme seg for om de vil være en familie eller voksen festival. Ravende fulle mennesker blandet med småunger som løper alene rundt :glare:

• Liker 1
Skrevet

Men med de arrangørene, og det samme opplegget kommer det nok ikke til å vike mye fra høst-døgnvill. De er nødt å bestemme seg for om de vil være en familie eller voksen festival. Ravende fulle mennesker blandet med småunger som løper alene rundt :glare:

Ja, det er et problem med fyll + barn på Døgnvill på høsten, men de prøver å få det til å passe for både voksne og barn. De kommer nok til å lykkes med det med tida, hvis de ikke velger 18-årsgrense.

Vinterdøgnvill HAR 18-årsgrense, så der kommer det ikke til å bli et problem.

Jeg har vært på Døgnvill hvert år siden det startet opp, og jeg ser at ting blir bedre og bedre med tida. Sist Døgnvill (2011) var det f.eks. langt mindre køståing både ved inngangen og ved mat-/drikkebodene.

Men noen må jo klage uansett da, sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...