Hedda-78 Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Hei Hva er regnet som å være en billig pris på dopapir? Og hvor finner man det billigste dopapiret? Man kan jo få store sekker overalt (Staples, Europris, Felleskjøpet etc), men hvor er det billigst?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Du kan ikke kun tenke pris. Du burde også tenke hvor lenge de ulike typene varer. Noen av de billigste typene (euroshopper, first price osv) kjennes jo ikke bra ut i det hele tatt, og man må bruke mye av det. Lambi og Serla kjennes mye bedre ut, og virker mer drøye i bruk. Jeg kjøper dopapir når de selger på storsalg på obs. Husker ikke pris, men jeg synes i alle fall det er billig
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 11 for 8 ruller kr.. papiret holder lenge. rema 1000 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Jeg brukte det billigste dopapiret en stund, men tok til vettet til slutt. Jeg betaler heller litt ekstra for et mykt dopapir for å slippe problemer med hemoroider når jeg er 30... 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Det er jo det grove, billige dasspspiret som er best. Lambi smuldrer bare opp mellom hendene så man sitter med fingrene langt oppi rævhålet når man skal tørke seg etter å ha driti. Og så får man bittesmå biter av oppsmuldret dasspapir som sitter fast i ræva, så man må bruke enda mer papir og tid til å fjerne det. 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Kjøper når det er salg på obs. da koster en svær sekk 119 kr. om jeg ikke husker helt feil.
Puselusk Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 jeg kjøpte first price en stund men ble sår i baken.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 Det er jo det grove, billige dasspspiret som er best. Lambi smuldrer bare opp mellom hendene så man sitter med fingrene langt oppi rævhålet når man skal tørke seg etter å ha driti. Og så får man bittesmå biter av oppsmuldret dasspapir som sitter fast i ræva, så man må bruke enda mer papir og tid til å fjerne det. Smak og behag! Jeg har absolutt ikke noen av de problemene du beskriver med lambi. Men jeg har omtrent de samme problemene med det billige, harde papiret. 4
jiggelypuff Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 billig dopapir kan tette doen! Iblandt kan det være greit, men ikke hele tiden!
meca Skrevet 26. januar 2012 #10 Skrevet 26. januar 2012 Det er faktisk interessant, det jiggelypuff sier, for det stemmer at det billige, resirkulerte dopapiret ikke løser seg like lett opp, og dermed kan tette toalettet. Selv kjøper jeg Lambi på sekkesalg på OBS, og 4 kroner rullen synes jeg ikke er dyrt når papiret dessuten er drøyere i bruk 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 Det er jo det grove, billige dasspspiret som er best. Lambi smuldrer bare opp mellom hendene så man sitter med fingrene langt oppi rævhålet når man skal tørke seg etter å ha driti. Og så får man bittesmå biter av oppsmuldret dasspapir som sitter fast i ræva, så man må bruke enda mer papir og tid til å fjerne det. Er det mulig? For en beskrivelse!!! (Du må være en mann, -eller?) 2
kaprifolen Skrevet 27. januar 2012 #12 Skrevet 27. januar 2012 Billig dopapir blir dyrt når røra tetter seg....
MalloryK Skrevet 27. januar 2012 #13 Skrevet 27. januar 2012 Trust me, kjøp skikkelig dopapapir, det er verdt de ekstra kronene. Jeg kjøpte sånn billig fra Coop prix en stund, jeg var såå sår i baken, pluss at en rull holdt jo knapt noen dager, papiret bare falt fra hverandre. Nå kjøper jeg en 4pakning fra Serla (et ekorn utenpå pakken), og det er mitt merke. Veldig behagelig, og det er masse papir på en rull 1
Gjest Raindrops Skrevet 27. januar 2012 #14 Skrevet 27. januar 2012 Trust me, kjøp skikkelig dopapapir, det er verdt de ekstra kronene. Jeg kjøpte sånn billig fra Coop prix en stund, jeg var såå sår i baken, pluss at en rull holdt jo knapt noen dager, papiret bare falt fra hverandre. Nå kjøper jeg en 4pakning fra Serla (et ekorn utenpå pakken), og det er mitt merke. Veldig behagelig, og det er masse papir på en rull Enig. Synes de har helt grei pris også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå