kinky pinky Skrevet 21. mai 2002 #1 Skrevet 21. mai 2002 halla, 12nå nyrlig ble jeg tatt på fersken med typen min, j må innrømme at det var ganske flaut. mamma og pappa ble driit sure spesielt mamma siden det var hun som tok oss, j syntes ikke de burde blitt så sure. j fikk husarrest og fåkke lov til å ha med han hjem lenger. hva syntes dere om det??
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2002 #2 Skrevet 21. mai 2002 Du må huske på at det sikkert var veldig flaut for henne, en ny situasjon å tenke seg datteren sin i. Hvor gammel er du? Under den seksuelle lavalder? Da er det i så fall ikke så rart at de reagerer. Uansett, hvis du fortsatt bor hjemme, så er det reglene foreldrene dine setter som gjelder. Men du burde jo låse døren din da... og moren din burde ha banket på... eller hadde hun en mistanke om at dere gjorde noe dere har snakket om før at ikke skulle skje...? Uansett - privatliv har du rett til. Dere får sette dere ned alle sammen og snakke med hverandre. Så får dere finne ut av hva som er akseptabelt, hva du skal få lov til osv. Du får tydeligvis ikke ha sex med kjæresten din hjemme. Da må du nok finne deg i det. Men da kommer dere kanskje til å være sammen andre steder... det er jo heller ikke så smart. Nei, snakk med dem, rolig og ordentlig, og så finner dere ut av dette. Lykke til! _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-05-21 17:15 ]
waco Skrevet 21. mai 2002 #3 Skrevet 21. mai 2002 Pinky.... var det ikke du som ikke var glad i typen din lengere??? Hmm...men sex skal dere ha... Forstår dere jenter nå hva jeg mener med at kvinner kan være falske?
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2002 #4 Skrevet 21. mai 2002 Jeg leste i en annen tråd at du nettopp var fylt 15... Vet du hva, vær lykkelig for at du har foreldre som bryr seg så mye om deg at de tilter når du har sex! Jeg forstår faktisk godt at de reagerte. Likevel har du rett til et privatliv, men jeg støtter ikke småpiker på knapt 15 som er sure for at de ikke får ha sex. Det skulle vært flere foreldre som dine. Nå er tante streng, men du er knappast konfirmert jo!12
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #5 Skrevet 21. mai 2002 *ler* - waco så du mener at det å ha sex med noen man ikke bryr seg så mye om er noe som kun vi jenter gjør, og at vi derfor er falske? -hvem tror du vi har lært det av? (skjønner at du må ha hatt noen dårlige opplevelser i løpet av dine 26 år, men å uttale deg generelt om kvinner er vel litt drøyt? hvis vi jenter gjør det samme blir vi annklaget for å være mannshatere...) lykke til med eksamen. (som erfaren student vil jeg anbefale at du er noe mindre skråsikker og ser saken fra mer enn en side når du skriver besvarelsen din )
tingeling Skrevet 21. mai 2002 #6 Skrevet 21. mai 2002 sorry waco, ble logget ut, mente ikke å være anonym. det var meg, tingeling som skrev siste innlegg12
Barbie Skrevet 21. mai 2002 #7 Skrevet 21. mai 2002 Jeg forstår dine foreldre veldig godt. Jeg hadde eksplodert om det var min datter!
Linnda Skrevet 21. mai 2002 #8 Skrevet 21. mai 2002 Her må jeg si meg enig med Tusenfryd og flere andre. Jeg hadde nok ekspoldert jeg også. Nå er jeg forholdsvis ung og har ikke barn i den aktuelle alderen, men jeg kan likevell sette meg inn i situasjonen. Din mor reagerte helt normalt og riktig syntes jeg.12
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #9 Skrevet 6. september 2020 Moren din har rett. Anonymkode: b76aa...6ac
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #10 Skrevet 6. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moren din har rett. Anonymkode: b76aa...6ac Tråden er 18 år gammel. Og her kommer du å svarer på en tråd som ikke har vært åpnet siden. Wow! Skal si din mening teller nå, 18 år for seint. 😂 Anonymkode: 12bb1...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå