AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg trenger må ta med en gitar hjem til Norge fra England, og jeg har ringt kontaktsenteret til Norwegian for å ordne det, men de var til ingen hjelp. På nettsiden står det at vi må bestille det 48 timer før, men de jeg snakket med sa at jeg skulle bare møte opp med gitaren og så skulle de se om de hadde plass i kabinen, og hvis de ikke hadde plass ville den bli puttet i lasterommet. Det er jo ikke det som står på nettsiden deres. Jeg har jo ikke fått fast bestilt plass til gitaren min, hvordan kan jeg vite at de ikke bare sier nei når jeg kommer på flyplassen? Noen som har gjort dette før?
Gjest Marenh Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Har flydd med SAS, og da sender gitarer som spesialbagasje. Mener ikke det koster noe ekstra, men pass på at du har en solid gigbag i såfall. Mulig det er samme praksis hos Norwegian?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Har flydd med SAS, og da sender gitarer som spesialbagasje. Mener ikke det koster noe ekstra, men pass på at du har en solid gigbag i såfall. Mulig det er samme praksis hos Norwegian? Men det var derfor jeg ringte til dem. For å sende den som spesial bagasje, men de sa at jeg bare skulle ta med den.
Chiyo Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jeg ringer dem en gang til i morgen og håper noen andre svarer telefonen. Hvis de alle sier det samme, så antar jeg jo at det skal gå bra. Edit: Ops.. Jeg outa meg selv. Hehe! Endret 25. januar 2012 av Chiyo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå