AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Har lagt om kostholdet og begynt å trene og vekta går sakte, men sikkert nedover. Etter at jeg begynte med styrketrening så har den gått saktere ned enn i starten. Bryr meg ikke så fryktelig mye om vekta, men har veldig lyst til å finne ut av hvordan kroppsmassen min er satt sammen nå og kunne sammenligne det endelige resultatet av slankingen min med dette. Er mest nysgjerrig på fettprosenten min. Er jo denne jeg er interessert i å få ned (samt øke muskelmassen). Hvor/hvordan kan jeg måle fettprosenten min? Er en vekt pålitlig nok? Eller må jeg til en spesialist? Har skjønt at for å bruke en slik klype så må man ha ganske god peiling. Om jeg skal bruke en vekt, tror dere denne kunne gjort susen? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=164749314 Eller må man opp i pris for å få noe brukbart?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Slike vekter vil alltid ha en feilmargin siden strømmen den sender gjennom kroppsmassen din ikke når hele kroppen. Derfor har proffe maskiner slike du holder i hendene også. Det beste er å få målt på en slik stor proffesjonell maskin enkelte helsekoster, treningsstudio, terapeuter og leger har, eller med fettklype. Men om ca er bra nok, så vil sikkert ei slik vekt funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå