Gå til innhold

We love the 90's i April..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal på we love the 90's i april..

har da funnet ut at vi skal kle oss for annledningen også ;)

eneste jeg husker fra min tid på discotek på 90 tallet var sterke farger..

som feks knallgrønn bukse, knallrosa topp, knallblå øreringer. store knallgult smykke.. og helst neonstick.. dess mer fargesplasj dess bedre.. og glitter!! ahh masse glitter :)

neonfargede nettingtopper var råstilig! og helst med en annen neonfarge under :P

Stemmer den forferdelige stilen for alle på den tiden eller var det bare meg??

og trenger jeg mer/bedre tips?

og selfølgelig Buffalo sko :D (Still love it!!)

Noen andre som skal i år forresten?? (ikke Oslo her)

(redigerer for det ble ikke baare spm om klær her,, soorryyy)

Endret av sue84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saggebukse med tettsittende pologenser og seff et par Buffalosko! :fnise: Er du tøff nok viser du navlen også :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Grunge-stilen er 90-talls.

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Husker vi også hadde tights med sleng (SEFA, Mellow (de med batikkmønster), Toba&Co) og metalliske bukser. Ewww.. :gjeiper: Midtskill, svarte lærbåndsmykker som satt helt oppe i halsen og stringtruse som syntes over buksa.

• Liker 2
Skrevet

Saggebukse med tettsittende pologenser og seff et par Buffalosko! :fnise: Er du tøff nok viser du navlen også :jepp:

haha e ikkje helt meg og vise navlen :P men jaa det e nittitalls ja :) pologenser også, men blir veeeldig varmt :P saggebukse kansje, og en knallfarga nettingtokk kansje :P kansje jeg skal farge håret knall rosa eller rødt også ;) hehe

Skrevet (endret)

Husker vi også hadde tights med sleng (SEFA, Mellow (de med batikkmønster), Toba&Co) og metalliske bukser. Ewww.. :gjeiper: Midtskill, svarte lærbåndsmykker som satt helt oppe i halsen og stringtruse som syntes over buksa.

hahaha niiice :) toba&co huska ej no.. haha.. d andre må ej søke opp :)

saggebukse med stringtruse da :P masse armbånd må jeg ha :D helst ikke så stilrent :P

mittskill ja.. haha.. på mitten av nittitallet hadde jeg sann pannelugg med myye spray i. den skulle lengst mulig opp, som en liten bakke.. herregud det var vanskelig og forklare :P og på slutten av nittitallet, hadde jeg veldig kort hår, knallstiv mittskill fremme, og håre til alle kanter bake :P nyydelig ;)

Endret av sue84
Skrevet

Grunge-stilen er 90-talls.

deet e det :) stor levisbukse med tynt for stort lærbelte va alltid et must :P

det va vell tidlig på nittitallet?

Gjest kittycat
Skrevet

fyaen som eg misunner dokkar som e gamle nok til å gå på den. Tøft at du tar han helt ut då! Syns du skal go for it, sikkert mange som ser deg som tenker de skulle gjort det samme. Det er ikke bare musikken, men hele feelingen, deriblant klærne som gjør konserten bra. buffalosko, hehe

Skrevet

Jeg gikk i drammen i fjor, og der var det mest dop og spy som gikk igjen... håper arrangørene lærte noe av det. hvis ikke ville jeg hvert fall passa på å ha på meg noe jeg ikke var redd for at ble ødelagt, sånn hvis du har noe fra 90-tallet som har affeksjonsverdi ville jeg latt det være hjemme.

Skrevet

Jeg var i Drammen i fjor, og har ingen minner av verken spy eller dop (og jeg var helt edru hele konserten, men sto dog også helt forrest, og var interessert i å få med meg det som skjedde på scenen :) )

Singlet utenpå langarma genser, bukser som er lave i livet og har mye sleng, håret i hestehale med to tynne deler fra luggen hengende foran, adidasbukser med knepping på siden, kort hår med sleiklugg foran og rufsete bak.... AAh, så mye som er deilig og 90-talls! :D

Skrevet

så bra noen hadde bra opplevelser! jeg stod rett ved noen som plutselig begynte en slåsskamp, det var folk som var helt borte dopa som holdt seg fast i andre folk for å holde seg oppreist mens de gikk bortover, det var spy på gulvet overalt, umulig å komme seg på do, tiss overalt på de utedoene, laaaange køer til drikkebonger og laaaange køer til drikke etterpå, sikkerhetsfolk som så ut som de helst skulle vært flere til å kontrollere køene...jeg går ikke i år fordi jeg hadde så dårlig opplevelse i fjor. men det blir sikkert bedre i telenor arena :)

Skrevet

Er ikke sånn sidesveis 90talls da? Der man hadde høy pannelugg til siden liksom.

Skrevet

fyaen som eg misunner dokkar som e gamle nok til å gå på den. Tøft at du tar han helt ut då! Syns du skal go for it, sikkert mange som ser deg som tenker de skulle gjort det samme. Det er ikke bare musikken, men hele feelingen, deriblant klærne som gjør konserten bra. buffalosko, hehe

So trist du ikkje e gammel nok da :( hehe ja ej måå nesten det :) hørte ei som jor det i fjor, og var nesten ingen som hadde kledd seg "ut" so ho blei jo driitflau ;) synst det e stoor del av opplevelsen og kle seg 90 talls også :D

Skrevet

Jeg var i Drammen i fjor, og har ingen minner av verken spy eller dop (og jeg var helt edru hele konserten, men sto dog også helt forrest, og var interessert i å få med meg det som skjedde på scenen :) )

Singlet utenpå langarma genser, bukser som er lave i livet og har mye sleng, håret i hestehale med to tynne deler fra luggen hengende foran, adidasbukser med knepping på siden, kort hår med sleiklugg foran og rufsete bak.... AAh, så mye som er deilig og 90-talls! :D

niiice :) takk for flere tips :) hmm va det på 90 tallet man gikk med sykkelsjorts til vanlig bruk forresten?

har lurt på og vær edru selv. vil gjerne få med meg alt :) men så går det and og drikke med måte da ;) så skal prøøve på d ;)

Skrevet

så bra noen hadde bra opplevelser! jeg stod rett ved noen som plutselig begynte en slåsskamp, det var folk som var helt borte dopa som holdt seg fast i andre folk for å holde seg oppreist mens de gikk bortover, det var spy på gulvet overalt, umulig å komme seg på do, tiss overalt på de utedoene, laaaange køer til drikkebonger og laaaange køer til drikke etterpå, sikkerhetsfolk som så ut som de helst skulle vært flere til å kontrollere køene...jeg går ikke i år fordi jeg hadde så dårlig opplevelse i fjor. men det blir sikkert bedre i telenor arena :)

offameeg så kjip opplevelse du hadde da :S hørte det var helt forferdelig i Ålesund også.. folk sto vist mitt på dansegulvet og pissa :S håper det blir flere vakter i år.. kjedelig at noen idioter skal ødelegge opplevelsen for alle andre som er der..

Skrevet

Er ikke sånn sidesveis 90talls da? Der man hadde høy pannelugg til siden liksom.

hehe stemmer ;) prøvte forklare det lenger oppe men fikk ikke helt til ;) i vår vennegjeng var det om og gjør og ha de høyeste og stiveste panneluggene ;)

Skrevet

90 talls= korte magetopper over navelen, miss sixty trange jeans, buffalo sko og små klyper i håret, gjerne glitter på øyenskyggen og armer/brystpartiet. Skjørt over buksa var også utrolig kult... :fnise:

Noen bilder for å illustrere: http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1358432

skjørt over bukse ja.. har jeg helt glemt :D hehe :)

takk for linken :) var leggiser på 90 tallet??? suupert! jeg elsker leggiser og har nå good grunn til og gå med det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...