AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er 25 år og har aldri hatt dette her før. Oppdaget en kul som kan kjennes ut som en stor kvise i underlivet mitt, helt bakerst på den ene kjønnsleppen, bak sjedeåpningen.. I mellomkjøttet heter det vel, midt mellom forran og bak for å si det på den måte.. Den er litt vond når jeg tar på den, men ikke ellers. Er helt hard, og ligger rett under huden på en måte. Noen som har hatt noe lignende? Hva kan dette være? Blir veldig bekymret.. Om den ikke forsvinner de nærmeste dagene så må jeg jo gå til legen, men jeg hater å gå til legen med den type problemer..
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Kanskje det kan være en hoven lymfeknute? Jeg får små kuler i kjønnsleppene med jevne mellomrom. De er som regel på størrelse med en (liten) ert og er vonde å ta på. Legen mente det kunne være lymfeknuter.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Kanskje det kan være en hoven lymfeknute? Jeg får små kuler i kjønnsleppene med jevne mellomrom. De er som regel på størrelse med en (liten) ert og er vonde å ta på. Legen mente det kunne være lymfeknuter. Det kan godt hende. Kjennes på en måte ut som en stor kvise, men ligger under huden og er helt hard. Gikk de bort av seg selv?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Ja, det bruker å gå over etter noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå