AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Nettdating + avstander = Er IKKE uflyttbar Jeg kommer veldig god kontakt med jenter på nettdaingside osv. Men når det har gått en stund...nei da er avstanden alt for langt...og det kontakten knekker i sammen like så fort den startet... Hvorfor er det slik?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Fordi følelsene ikke er sterke nok til å takle de ekstra problemene lange avstander medfører, vel. 1
Steinar40 Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Avstandsforhold er en uting man bør unngå med alle middel.
Sunchild Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Hvis følelsene er sterke nok finnes det knapt et menneske som ikke er flyttbart. Om følelsene er heller lukne, kan det være et tiltak bare å gå på besøk i nabohuset. 1
Steinar40 Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Hvis følelsene er sterke nok finnes det knapt et menneske som ikke er flyttbart. Om følelsene er heller lukne, kan det være et tiltak bare å gå på besøk i nabohuset. Jeg antar at du her mener gjensidige sterke følelser? Det hjelper nemlig ikke noe hvor mye bare den ene parten føler. Og hva den andre føler har man aldri noen garanti for.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg antar at du her mener gjensidige sterke følelser? Det hjelper nemlig ikke noe hvor mye bare den ene parten føler. Og hva den andre føler har man aldri noen garanti for. Orly 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Jeg antar at du her mener gjensidige sterke følelser? Det hjelper nemlig ikke noe hvor mye bare den ene parten føler. Og hva den andre føler har man aldri noen garanti for. Captain Obvious slår til igjen. 3
Harmony Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Nettdating + avstander = Er IKKE uflyttbar Jeg kommer veldig god kontakt med jenter på nettdaingside osv. Men når det har gått en stund...nei da er avstanden alt for langt...og det kontakten knekker i sammen like så fort den startet... Hvorfor er det slik? Hvis følelsene er sterke nok så vil du nok se en endring. Kjæresten og jeg ble kjent via nettet for 1 år og 3 måneder siden, og har vært i avstandsforhold siden da. Nå er det bare noen måneder igjen til jeg flytter nærmere han. Men som Steinar40 sa, så må det være gjensidige, sterke følelser og man må nesten være sikker på at den mannen er verdt det!
Gjest Eurodice Skrevet 26. januar 2012 #10 Skrevet 26. januar 2012 Nettdating + avstander = Er IKKE uflyttbar Jeg kommer veldig god kontakt med jenter på nettdaingside osv. Men når det har gått en stund...nei da er avstanden alt for langt...og det kontakten knekker i sammen like så fort den startet... Hvorfor er det slik? Du mener vel "Ikke flyttbar"? "Ikke uflyttbar" åpner for at flytting muligens kan komme til overveielse. 1
Rocky Skrevet 28. januar 2012 #11 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har møtt noen gjennom nettet som bodde et stykke unna. Det fungerte dårlig fordi det var vanskelig å opprettholde en kontinuitet i datingen over tid. Den første fasen når man dater er forholdsvis sårbar,og krevde at vi satt av alle helger til å besøke hverandre. Det lar seg ikke alltid gjøre, fordi det er andre mennesker i eget liv som også skal ha en bit av kaka. Dessuten er det ikke alltid heldig å starte en relasjon ved å bo hos sammen flere dager i strekk. Det kan i allefall bli litt voldsomt for mitt vedkommende. Og da blir det fort kostbart dersom man må bo på hotell. Tror det er lettere å opprettholde en relasjon som er solid fra før, hvor den ene parten flytter. Opplever det som vanskligere å ettablere en god, solid relasjon når den andre parten er langt unna.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Du mener vel "Ikke flyttbar"? "Ikke uflyttbar" åpner for at flytting muligens kan komme til overveielse. Mender ikke flyttbar
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #13 Skrevet 28. januar 2012 Men dersom en ikke er flyttbar så er kanskje den andre det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå