Gå til innhold

Hva gjør du i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter du på jobb eller er du hjemme? Jeg for min del bestemte meg å holde meg hjemme fra skolen i dag, har så fryktelig PMS i dag at jeg tror jeg skal gå på veggen. Blir vel bedre om noen dager :P

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Jeg har en ufattelig kink i nakke og rygg i dag, så vidt jeg kommer meg opp av senga :gjeiper:

Gikk hardt for seg på selvforsvarskurset i går..

Men skal få gjort noe skolearbeid og slikt, så får vi se :)

Skrevet

Jeg skulle egentlig vært på forelesning til kl. 11 men jeg må ha slått av alarmen i halvsøvne eller noe, for jeg våkna kvart på 10 :snurt: Så da ble jeg hjemme, siden det ikke var særlig vits lenger i å dra bort.

Skrevet

Sidan det er søndag,har eg ridd fjordingen eg har låner :rodmer:

Etter det har eg sett mange gamle episoder av Supernatural :gjeiper: (slutten av sesong 4) Grur meg til skulen imorgon,6 timar i strekk med førelesing,utan matpause..Eg kjem til å døy,inside out...

Skrevet

Har hatt teatertimer og 80-tallet som fordypningsfag her på fhs'en, og skal snart ha bridge valgfag.

Skrevet

Mandag er studiedag, så ikke noen forelesninger i dag. Har hatt lite besøk av PBL-gruppa mi, men vi jobba egentlig ikke så lenge.

Fri resten av dagen :fnise:

Skrevet

Har akkurat kommet hjem ifra personalfest, og har heldigvis fri idag.

Så resten av dagen vil gå til trening og ta livet helt med ro etterpå.

Skrevet

Leser på notater til ulike fag. Eksamen er en dag nærmere for hver dag som går. *Grøss*

• 3 uker senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Installerer "The Darkness II". :biggrin:

Bare håper dataen takler den, nå da. :gjeiper:

Skrevet

Skrive ferdig arbeidskravet mitt,vaska klede og vore ute på langtur (ridning) :)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

halvsover og tar noen øl. sov 3 timer i natt.... ZZZZZZZZZZZZZ. prøver å holde ut til klokka er 23. er ikke lett

Gjest kittycat
Skrevet

syk i går, bedre i dag og latet som eg var på skolen, men skulket. tatt tilfeldige busser rundt om i byen og kjøpt meg en fortjent pakke røyk. vondt i hodet, men har ikkje vært så avslappet på lenge, sikkert røyken<3 no vil eg bare snakke på forumet, høre på musikk, lese blogg og se film - chille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...