Gå til innhold

Er det mulig å trene EFFEKTIV styrke hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner styrke er et nøkkelord i en stram kropp, men kan man utføre dtte hjemme?

Trenger man noen hjelpemidler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært på treningssenter, men har markerte muskler og stram kropp. Men det er fordi jeg jobber som avløyser på gårder også, så jeg trener på en måte hele arbeidsdagen, og så går jeg hjem og løfter vekter hjemme etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Du kan prøve Puls-Yngvar sitt 30 minutters program. Det passer bra å gjøre hjemme, og det tar godt dersom du er ute etter "vanlig trening". Ønsker du å bygge muskler så tror jeg ikke du kommer utenom å ha nhoe utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint trene styrketrening hjemme. Gå til innkjøp av ulike vekter/strikker. Det finnes utallige treningsdvder også. Men cluet er nok selvdisiplin, det kreves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner styrke er et nøkkelord i en stram kropp, men kan man utføre dtte hjemme?

Trenger man noen hjelpemidler?

Det hjelper med vekter. Med armhevinger og squats trener man flere deler av kroppen samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette seg opp en stang i en døråpning og ta forskjellige varianter av armhevinger fungerer også helt fint.

Dette er prima trening for damer, på den måten at det er noe damer er skikkelig dårlige på, og dermed kjempeutfordrende.

Det trener skuldre og bryst og armer og også latisimuss dorsi, den kanskje viktigste muskelen i hele kroppen: Den skrå ryggmuskelen.

Satte opp slike greier hjemme og det tok faktisk ikke så mange månedene før jeg fikk litt "vinger" av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider